sthil

Vše o benálu, mazání, problémy a řešení těchto, návody jak mazat...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: sthil

Příspěvekod radik20 » čtv zář 16, 2010 19:13:31

ale je to ten obycajny alebo nejaky iny?lebo ja som s nim nemal ani velmi zasvineny vyfuk :D
radik20
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte črc 13, 2010 8:09:39

Re: sthil

Příspěvekod RofliXuS » čtv zář 16, 2010 19:16:52

2T M alebo M2T je podla mňa to isté... takže tak :) zasvineny výfuk záleži aj na nastaveni bohatosti zmesi a na tom ako jazdíš :)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: sthil

Příspěvekod radik20 » čtv zář 16, 2010 19:17:25

tak vdaka za rady :D
radik20
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte črc 13, 2010 8:09:39

Re: sthil

Příspěvekod radik20 » čtv zář 16, 2010 20:00:25

A nachaza sa tam nejake tesnenie medzi hlavou? 8)
radik20
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte črc 13, 2010 8:09:39

Re: sthil

Příspěvekod martin110r » čtv zář 16, 2010 20:23:51

Jednoznačne dekarbonizuj hlavu, piest, drážky pod piestnymi krúžkami, koleno výfuku a tlmič výfuku. Na zmenu oleja pozor. Veľmi ľahko sa stáva, že karbón zo starého oleja reaguje s karbónom z iného oleja, zväčší svoj objem, a je schopný pripiecť, alebo pridrieť krúžky. Skrátka platí pravidlo: Zmena oleja=kompletná dekarbonizácia.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: sthil

Příspěvekod radik20 » čtv zář 16, 2010 20:31:23

a myslis si ze bude treba robit toto vsetko aj ked som s tym starim olejom spalil 5 litre?lebo babetu nemam dlho :)
radik20
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte črc 13, 2010 8:09:39

Re: sthil

Příspěvekod martin110r » čtv zář 16, 2010 20:41:34

Spálil 5 litrov čoho? 5 litrov benzínu, či 5 litrov oleja?
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: sthil

Příspěvekod radik20 » čtv zář 16, 2010 20:43:09

no spolu aj olej aj benal 5l a bude to vadit?
radik20
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte črc 13, 2010 8:09:39

Re: sthil

Příspěvekod martin110r » čtv zář 16, 2010 20:57:42

Ak si predtým dekarbonizoval hlavu a drážky pod krúžkami, tak nebude.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: sthil

Příspěvekod xxDaViDxx » pát zář 17, 2010 21:48:42

Při přechodu na jiný olej je doporučeno DEKARBONOVAT protože lepší oleje rozpuštějí karbon velice slušně. Co se týče dekarbonování, tak jestli to chceš mít 100% je třeba půlit motor, protože karbon se dostane i do klikové skříně (to bez půlení nevyčistíš), ale to se dělá jen pokud si hodně velký puntičkář, jinak ti stačí vyčistit hlavu, píst, vejfukovej kanál a můžeš lejt lepší olej. Co se týče poměru, každej si myslí ,, naliju lepší olej a budu dávat menší mísící poměr ono se to tak nějak umaže‘‘ to je největší omil a fáma co všude koluje!!!! :!: POMĚR BY SE VŽDY MĚL DODRŽET PREDEPSANÝ VÝROBCEM I KDYŽ MAŽEŠ PLNOU SYNTETIKOU. :!: Až budeš montovat hlavu z5, tak ji dotahuj do kříže.
xxDaViDxx
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 54
Registrován: čtv srp 12, 2010 17:00:41

Re: sthil

Příspěvekod martin110r » sob zář 18, 2010 18:34:55

Ale tak pokial robil dekarbonizáciu minule a odvtedy spálil iba 5 litrov benzínu, tak dekarbonizovať nemusí. Ja som cca pred polrokom tiež jazdil na plnú syntetiku, na chalupe mi došiel benzín, olej som u seba nemal, tak som stiahol z fichtla pár litrov benzínu v ktorom bolo M2T, to vyjazdil a zase nalial plnú syntetiku, všetko bez dekarbonizácie (viac v téme Syntetika=>minerál=>syntetika). Čiže ak si naozaj od poslednej dekarbonizácie spálil iba 5 litrov benzínu, tak kašli na to a kľudne použi nový olej. No ešte raz upozorňujem, pod pojmom posledná dekarbonizácia myslím aj to, že si si vyčistil priestor pod krúžkami. Ak si ho nevyčistil, tak urob to. Inak hrozí, že krúžky pridrieš.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: sthil

Příspěvekod kubo HC » ned pro 26, 2010 13:15:39

ja používa olej STIHL HP riedim ho pomerom 1:50 je to fakt dosť dobrý olej ... žiadny maglajz vo výfuku ani na hlave ani an sviečke motor točí lepšie otáčky lahšie štartuje ide tichšie ešte čo by som mohol povedať :D :D proste 100%ný olej !!!
tu nájdete info o mojej babče čo sa týka ladeného výfuku, motora, fotiek a podobne http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=1350&p=14722#p14722 PREDANÁ do Rumanovej blízko Hlohovca
Uživatelský avatar
kubo HC
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 267
Registrován: úte pro 21, 2010 18:28:36
Bydliště: Hlohovec

Předchozí

Zpět na Benzín a oleje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků