od Angelo » stř kvě 09, 2012 20:33:26
Odšroubuješ vzadu tu matku, vyndáš tu zátku s tou malou trubičkou, chytneš kombinačkama vevnitř za takovej kousek trubky, která je okolo tý závitový tyče. Vytáhneš tlumič ven. Na ten je nejlepší kdyby jsi měl autogen, nebo PB hořák, tím se to krásně vypálí. Pokud nemáš, tak si najdi nějakej starej hrnec, polij tlumič (jenom ten vnitřek, co jsi vytáhl, ne celej vejfuk) a zapal, pak to nějakym drátěnym kartáčem vylešti a vevnitř ty díry taky něčím proštourej. Potom jsou ve vejfuku dvě díry v takový přepážce (když si vemeš ten vejfuk do ruky a koukneš proti Slunci tak je uvidíš) ty taky pročisti nějakým třeba drátem. Potom odmontuješ koleno z válce a vyrobíš si přípravek: Vemeš nějaké staré lanko (co nejtlustší, nejlíp se mi osvědčilo lanko ruční brzdy ze Š120) a jeden konec roztřepíš a druhej upneš do vrtačky (to spomínané lanko, má na jedné straně závit, takže se dobře upíná do vrtačky a netřepí se tam. Roztřepený konec strčíš do kolena a roztočíš vrtačku (je lepší to dělat ve dvou, jeden drží koleno a druhej drží vratačku a v druhý ruce ještě koordinuje lanko, jinak ti vymlátí zuby, když bude moc vyjetý). Tenhle způsob čištění kolena je podle mě nejlepší vyčistí se to opravdu dočista i v těch záhybech.Pak už jen nové těsnění pod válec a azbestovou šňůrku mezi vejfuk a koleno. Čištění zdar.
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto

Ať vám to jezdí!