


bmk píše:Konečně se mi podařilo najít si čas na změření spotřeby benzínu u svého stroje /budu informovat později/ a protože jsem dojížděl na doraz,zůstala mi uplně suchá nádrž,proto se chci zeptat na vaše názory,zda je lepší nechat nádrž prázdnou? teď když je zima a jezdí se nepravidelně,nebo je lepší naplnit ji až po okraj![]()
![]()
/v souvyslosti s možným rezavěním vnitřku nádrže/ Prezentujte své názory,postřehy a osvědčené postupy jak na to...
Jurajc píše:Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkalato bolo radosti.
Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.
TrIaN píše:Jurajc píše:Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkalato bolo radosti.
Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.)
nepojízdnost po více než roce u všech dvoutaktů, co mám/měl jsem doma je skoro 100%, v karburátoru se vytvoří hustej sajrajt, nezbývá nic jinýho, než vyčistit, přes trysku to neprojde)
k věci - nádrž určitě naplnit, a jak psal jenda, i velfobin (já nedávám, tatík jo), a jezdit, jezdit) nebo teď v zimě občas prošlápnout/nastartovat..
Woozie píše:U mna to iste len s tym rozdielom ze mne to kvape len ked je privod zavrety ale len ked je je ventil v pozicii napravo. Ked budem najblizsie objednavat ND tak asi kupim rvono novy ventil nie len tesnenie bo tento stary je uz aj tak hrdzavy....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník