Stránka 1 z 5

jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2007 12:30:39
od bmk
Konečně se mi podařilo najít si čas na změření spotřeby benzínu u svého stroje /budu informovat později/ a protože jsem dojížděl na doraz,zůstala mi uplně suchá nádrž,proto se chci zeptat na vaše názory,zda je lepší nechat nádrž prázdnou? teď když je zima a jezdí se nepravidelně,nebo je lepší naplnit ji až po okraj :?: :?: :?: /v souvyslosti s možným rezavěním vnitřku nádrže/ Prezentujte své názory,postřehy a osvědčené postupy jak na to...

PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2007 16:32:45
od IGI
ja si v svojich podmienkach urcite nemozem dovolit nechat nadrz prazdnu, kedze mam hrooooooooozne vlhku garaz......mne aj samotna motorka priserne rychlo hrdzavie, vyzera to tak, ze niektore miesta budem musiet brusit a farbit po kazdej sezone :cry: . Totizto v mojej garage je tak strasne vlhko asi od oktobra do maja........

PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2007 21:49:09
od Woozie
No ja som z nadrzou nikdy nemal problem. Garaz sice neni vlhka ale ani sa v nej nekuri. Nadrz nechavem prazdnu,mozno by bolo dobre ju po vyprazdneny odmontovat,vysusit a na zimu odlozit na nejake suche miesto. Neviem. Mne jedine zhrdzavel palivovy ventil (trochu z vnutra) i ked nechapem ako ved je to hlinik paneboze!

PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2007 21:56:20
od IGI
ja uz som jednu nadrz vyhodil :lol: .......to len tak, pomimo......po roku s 5dcl benzinu v garazi......

Re: jak na nádrž přes zimu...

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2007 15:35:23
od luccas
bmk píše:Konečně se mi podařilo najít si čas na změření spotřeby benzínu u svého stroje /budu informovat později/ a protože jsem dojížděl na doraz,zůstala mi uplně suchá nádrž,proto se chci zeptat na vaše názory,zda je lepší nechat nádrž prázdnou? teď když je zima a jezdí se nepravidelně,nebo je lepší naplnit ji až po okraj :?: :?: :?: /v souvyslosti s možným rezavěním vnitřku nádrže/ Prezentujte své názory,postřehy a osvědčené postupy jak na to...


Nikdy sem s mádrží problémy neměl. Pořád mám plnou :D

PříspěvekNapsal: sob led 13, 2007 19:16:14
od Jenda
Taky dávám plnou, do druhý motorky, kterou zimuju přidávám ještě Velfobin /10ml na 1 litr benálu/ to kvůli srážení a vymrzání vody. Pokud zazimujeme s prázdnou nádrží, tutově zrezne...

Nadrz

PříspěvekNapsal: sob led 13, 2007 21:35:33
od Jurajc
No ked som ju kupil stala v garazi 2 roky. O benzine v nadrzi ani suchu ani ruchu nepoznala co to je. Jasne ako neznaj motorkar som naljal hned benzin + olej (to som si precital) Ibaze dal som plnu nadrz a chcel ju nastartovat. :( Jasnacka nic take sa neuskutocnilo. Tu vnikol prvy problem.
Uzaver palivaku bol ucpan sajrajtom z nadrze. Tesniaca gumicka na kohutiku uz neplila tiez svoju funkciu. Ked som otvoril kohutik a vytiahol hadicku tak netiekla stava. A tu vznikol druhy problem, kde ten sajrajt odchytit a hlavne ako. :shock:
Po uspesnom povoleny matky na sitku co ide do nadrze a nasledej velkej mape na asfalte (pamiatka na robotu s nadrzou) som zvysok odlapil do kastrola. Vsetko vycistil casom kupil novy uzaver zo sitkom. Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkala :D to bolo radosti.

Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.

Re: Nadrz

PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 12:06:53
od TrIaN
Jurajc píše:Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkala :D to bolo radosti.
Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.

:))
nepojízdnost po více než roce u všech dvoutaktů, co mám/měl jsem doma je skoro 100%, v karburátoru se vytvoří hustej sajrajt, nezbývá nic jinýho, než vyčistit, přes trysku to neprojde :))
k věci - nádrž určitě naplnit, a jak psal jenda, i velfobin (já nedávám, tatík jo), a jezdit, jezdit :)) nebo teď v zimě občas prošlápnout/nastartovat..

Re: Nadrz

PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 22:04:43
od bmk
TrIaN píše:
Jurajc píše:Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkala :D to bolo radosti.
Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.

:))
nepojízdnost po více než roce u všech dvoutaktů, co mám/měl jsem doma je skoro 100%, v karburátoru se vytvoří hustej sajrajt, nezbývá nic jinýho, než vyčistit, přes trysku to neprojde :))
k věci - nádrž určitě naplnit, a jak psal jenda, i velfobin (já nedávám, tatík jo), a jezdit, jezdit :)) nebo teď v zimě občas prošlápnout/nastartovat..


Já to taky tak dělám,že to tak co 14 dní vytáhnu a tak cca 500m na ní ujedu,kolem baráku a nazpět.Stalo se mi ale,že jak jsem měl plnou nádrž a otevřel jsem kohout palivový,tak když jsem ho po jízdě opět zavřel,tak kapal pod tím děrovaným těsněním.Takže plná musela jít ven do prázdna,ted mi to brindalo všude,smradu jako v hradu po celým baráku a přišlo na řadu nové těsnění za 9 kč.Tak se ted modlím,aby se mi to nestalo znovu.prý chladem to těsnění stvrdne a jak je vysoký sloupec paliva tak propouští.

PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 16:09:44
od Woozie
U mna to iste len s tym rozdielom ze mne to kvape len ked je privod zavrety ale len ked je je ventil v pozicii napravo. Ked budem najblizsie objednavat ND tak asi kupim rvono novy ventil nie len tesnenie bo tento stary je uz aj tak hrdzavy....

PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 17:09:02
od bmk
Woozie píše:U mna to iste len s tym rozdielom ze mne to kvape len ked je privod zavrety ale len ked je je ventil v pozicii napravo. Ked budem najblizsie objednavat ND tak asi kupim rvono novy ventil nie len tesnenie bo tento stary je uz aj tak hrdzavy....


origoš už asi neseženeš,protože se nevyrábí a ty italský co se používaj jako náhradní nejsou demontovatelné,tzn.že jakmmile ti začne kapat,nebo cokoli jiného,tak musíš koopit nový.životnost je prý asi rok,prý ta kvalita zůstala někde v Itálii když to sem vezli...navíc si myslím,že je to bud těsněním,nebo tou pružinou co přitlačuje kohout na těsnění,a je jedno jestli zavřené nebo otevřené.skus ho vyčistit,ale rozhodně bych se ho nezbavoval...

PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 18:33:43
od IGI
ten taliansky je taky s cervenou "capickou"???? Bo ja taky mam uz asi rok :lol: .... A ako by ste mi odporucili vycistyt ten origo /je upchaty, pricom dokonale/??? Zeby som ho mal jak zalozny....

PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 21:30:13
od bmk
jo,to bude on...ten originální má výhodu,že se dá téměř dopodrobna rozebrat a jednotlivé části se pak poměrně snadno čistí.rozebrání je v celku jednoduché a navyžaduje zvláštní zručnost,takže by v tom neměl být problém a myslím,že i ty to zvládneš.výhodou těchto kohoutů je,že se na nich nemá co pokazit,jsou z hliníku takže nereznou / až na matky/ale ty se dají sehnat.takže by se dalo říci,že je věčný :wink: :arrow:

PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 22:53:05
od IGI
ale da sa rozobrat aj to samotne hlinikove telo????

PříspěvekNapsal: pon led 29, 2007 19:03:31
od Woozie
Jasne ide to v pohode rozobrat. Za ventilom mas matku (asi 12,13 neviem) tu odtiahnes a je to