jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

Vše o benálu, mazání, problémy a řešení těchto, návody jak mazat...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

Příspěvekod bmk » čtv led 11, 2007 12:30:39

Konečně se mi podařilo najít si čas na změření spotřeby benzínu u svého stroje /budu informovat později/ a protože jsem dojížděl na doraz,zůstala mi uplně suchá nádrž,proto se chci zeptat na vaše názory,zda je lepší nechat nádrž prázdnou? teď když je zima a jezdí se nepravidelně,nebo je lepší naplnit ji až po okraj :?: :?: :?: /v souvyslosti s možným rezavěním vnitřku nádrže/ Prezentujte své názory,postřehy a osvědčené postupy jak na to...
Naposledy upravil bmk dne sob led 27, 2007 22:08:26, celkově upraveno 2
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod IGI » čtv led 11, 2007 16:32:45

ja si v svojich podmienkach urcite nemozem dovolit nechat nadrz prazdnu, kedze mam hrooooooooozne vlhku garaz......mne aj samotna motorka priserne rychlo hrdzavie, vyzera to tak, ze niektore miesta budem musiet brusit a farbit po kazdej sezone :cry: . Totizto v mojej garage je tak strasne vlhko asi od oktobra do maja........
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Woozie » čtv led 11, 2007 21:49:09

No ja som z nadrzou nikdy nemal problem. Garaz sice neni vlhka ale ani sa v nej nekuri. Nadrz nechavem prazdnu,mozno by bolo dobre ju po vyprazdneny odmontovat,vysusit a na zimu odlozit na nejake suche miesto. Neviem. Mne jedine zhrdzavel palivovy ventil (trochu z vnutra) i ked nechapem ako ved je to hlinik paneboze!
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod IGI » čtv led 11, 2007 21:56:20

ja uz som jednu nadrz vyhodil :lol: .......to len tak, pomimo......po roku s 5dcl benzinu v garazi......
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Re: jak na nádrž přes zimu...

Příspěvekod luccas » pát led 12, 2007 15:35:23

bmk píše:Konečně se mi podařilo najít si čas na změření spotřeby benzínu u svého stroje /budu informovat později/ a protože jsem dojížděl na doraz,zůstala mi uplně suchá nádrž,proto se chci zeptat na vaše názory,zda je lepší nechat nádrž prázdnou? teď když je zima a jezdí se nepravidelně,nebo je lepší naplnit ji až po okraj :?: :?: :?: /v souvyslosti s možným rezavěním vnitřku nádrže/ Prezentujte své názory,postřehy a osvědčené postupy jak na to...


Nikdy sem s mádrží problémy neměl. Pořád mám plnou :D
luccas
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte led 09, 2007 21:07:19

Příspěvekod Jenda » sob led 13, 2007 19:16:14

Taky dávám plnou, do druhý motorky, kterou zimuju přidávám ještě Velfobin /10ml na 1 litr benálu/ to kvůli srážení a vymrzání vody. Pokud zazimujeme s prázdnou nádrží, tutově zrezne...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Nadrz

Příspěvekod Jurajc » sob led 13, 2007 21:35:33

No ked som ju kupil stala v garazi 2 roky. O benzine v nadrzi ani suchu ani ruchu nepoznala co to je. Jasne ako neznaj motorkar som naljal hned benzin + olej (to som si precital) Ibaze dal som plnu nadrz a chcel ju nastartovat. :( Jasnacka nic take sa neuskutocnilo. Tu vnikol prvy problem.
Uzaver palivaku bol ucpan sajrajtom z nadrze. Tesniaca gumicka na kohutiku uz neplila tiez svoju funkciu. Ked som otvoril kohutik a vytiahol hadicku tak netiekla stava. A tu vznikol druhy problem, kde ten sajrajt odchytit a hlavne ako. :shock:
Po uspesnom povoleny matky na sitku co ide do nadrze a nasledej velkej mape na asfalte (pamiatka na robotu s nadrzou) som zvysok odlapil do kastrola. Vsetko vycistil casom kupil novy uzaver zo sitkom. Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkala :D to bolo radosti.

Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.
Uživatelský avatar
Jurajc
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 91
Registrován: stř led 10, 2007 23:28:05
Bydliště: Bojnice

Re: Nadrz

Příspěvekod TrIaN » sob led 27, 2007 12:06:53

Jurajc píše:Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkala :D to bolo radosti.
Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.

:))
nepojízdnost po více než roce u všech dvoutaktů, co mám/měl jsem doma je skoro 100%, v karburátoru se vytvoří hustej sajrajt, nezbývá nic jinýho, než vyčistit, přes trysku to neprojde :))
k věci - nádrž určitě naplnit, a jak psal jenda, i velfobin (já nedávám, tatík jo), a jezdit, jezdit :)) nebo teď v zimě občas prošlápnout/nastartovat..
babettka 210 rv10/97, aktuálně cca 3700km :)
koupeno za bůra :)
stav km při koupi - 3130km
Uživatelský avatar
TrIaN
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 18
Registrován: ned led 07, 2007 10:41:14

Re: Nadrz

Příspěvekod bmk » sob led 27, 2007 22:04:43

TrIaN píše:
Jurajc píše:Po skusenostiach som uz dal len 1 lit. benzinu skusil nakopnut a na druhy raz uz bafkala :D to bolo radosti.
Takze teraz jej uz doprajem vzdy len plnu nadrz a nenecham ju o smede.

:))
nepojízdnost po více než roce u všech dvoutaktů, co mám/měl jsem doma je skoro 100%, v karburátoru se vytvoří hustej sajrajt, nezbývá nic jinýho, než vyčistit, přes trysku to neprojde :))
k věci - nádrž určitě naplnit, a jak psal jenda, i velfobin (já nedávám, tatík jo), a jezdit, jezdit :)) nebo teď v zimě občas prošlápnout/nastartovat..


Já to taky tak dělám,že to tak co 14 dní vytáhnu a tak cca 500m na ní ujedu,kolem baráku a nazpět.Stalo se mi ale,že jak jsem měl plnou nádrž a otevřel jsem kohout palivový,tak když jsem ho po jízdě opět zavřel,tak kapal pod tím děrovaným těsněním.Takže plná musela jít ven do prázdna,ted mi to brindalo všude,smradu jako v hradu po celým baráku a přišlo na řadu nové těsnění za 9 kč.Tak se ted modlím,aby se mi to nestalo znovu.prý chladem to těsnění stvrdne a jak je vysoký sloupec paliva tak propouští.
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod Woozie » ned led 28, 2007 16:09:44

U mna to iste len s tym rozdielom ze mne to kvape len ked je privod zavrety ale len ked je je ventil v pozicii napravo. Ked budem najblizsie objednavat ND tak asi kupim rvono novy ventil nie len tesnenie bo tento stary je uz aj tak hrdzavy....
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod bmk » ned led 28, 2007 17:09:02

Woozie píše:U mna to iste len s tym rozdielom ze mne to kvape len ked je privod zavrety ale len ked je je ventil v pozicii napravo. Ked budem najblizsie objednavat ND tak asi kupim rvono novy ventil nie len tesnenie bo tento stary je uz aj tak hrdzavy....


origoš už asi neseženeš,protože se nevyrábí a ty italský co se používaj jako náhradní nejsou demontovatelné,tzn.že jakmmile ti začne kapat,nebo cokoli jiného,tak musíš koopit nový.životnost je prý asi rok,prý ta kvalita zůstala někde v Itálii když to sem vezli...navíc si myslím,že je to bud těsněním,nebo tou pružinou co přitlačuje kohout na těsnění,a je jedno jestli zavřené nebo otevřené.skus ho vyčistit,ale rozhodně bych se ho nezbavoval...
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod IGI » ned led 28, 2007 18:33:43

ten taliansky je taky s cervenou "capickou"???? Bo ja taky mam uz asi rok :lol: .... A ako by ste mi odporucili vycistyt ten origo /je upchaty, pricom dokonale/??? Zeby som ho mal jak zalozny....
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod bmk » ned led 28, 2007 21:30:13

jo,to bude on...ten originální má výhodu,že se dá téměř dopodrobna rozebrat a jednotlivé části se pak poměrně snadno čistí.rozebrání je v celku jednoduché a navyžaduje zvláštní zručnost,takže by v tom neměl být problém a myslím,že i ty to zvládneš.výhodou těchto kohoutů je,že se na nich nemá co pokazit,jsou z hliníku takže nereznou / až na matky/ale ty se dají sehnat.takže by se dalo říci,že je věčný :wink: :arrow:
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod IGI » ned led 28, 2007 22:53:05

ale da sa rozobrat aj to samotne hlinikove telo????
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Woozie » pon led 29, 2007 19:03:31

Jasne ide to v pohode rozobrat. Za ventilom mas matku (asi 12,13 neviem) tu odtiahnes a je to
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Další

Zpět na Benzín a oleje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron