jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

Vše o benálu, mazání, problémy a řešení těchto, návody jak mazat...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod IGI » pon led 29, 2007 20:50:07

no, musim to cheknut......motorku mam dost daleko od seba, ale nekedy pozrem...diki
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod bmk » stř led 31, 2007 12:51:03

je si dávej pozor až ho budeš rozebírat ad ho nepoškrábeš,protože pro povolení všech matic na něm bude zapotřebí vzít to tělo kohoutu do kleští a ty by ti mohli vyrýt do hliníku stopy.já osobně beru do kleští přes hadr :!: :!: :!:
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod bmk » sob úno 10, 2007 9:43:45

mám menší problém a docela by mně zajímalo,jestli třeba někdo z vás neřeší to samé.babetu mám přes zimu v místech,kde sice nemrzne,ale ani se netopí a proto ji vždy nalévám nádrž do plna až po víčko aby nezrezla.Také ale aby nevyšla z kondice a v karbecu se neusazoval sajrajt atd.tak ji vždy tak po 14ti dnech vytáhnu a projedu se na ni.Hodně často se mi stává,že jakmile po delší době právě otevřu kohout a pak ho zase zavřu,tak mi podtýká benzín pod těsněním.tzn.prostorem mezi maticí a kohoutem.musím pak vždy tu nádrž vypustit a nechat uplně suchou.nechávám i víčko dole aby všechen benzín dokonale vyprchal a nerezlo to.mám ale obavy,že to nebude stačit a navíc občas na ni jedu ven takže musím zase benál nalýt atd.máte někdo nějakou dobrou radu nebo řešení jak na to těsnění,které vlastně jakoby chladem stuhne a pak při zmněně polohy netěsní :?: :?: :?:
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod IGI » sob úno 10, 2007 14:12:24

ja by som tam dal to, co sa dava na vodovody, neviem jak sa to vola spisocne, my to volame "kloco" ....je to nejake konopne vlakno alebo co....alebo teflonovu pasku, ale neviem, co jej urobi benzin....
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod IGI » sob úno 10, 2007 14:13:45

ja by som tam dal to, co sa dava na vodovody, neviem jak sa to vola spisocne, my to volame "kloco" ....je to nejake konopne vlakno alebo co....alebo teflonovu pasku, ale neviem, co jej urobi benzin....
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod IGI » sob úno 10, 2007 14:16:09

ja by som tam dal to, co sa dava na vodovody, neviem jak sa to vola spisocne, my to volame "kloco" ....je to nejake konopne vlakno alebo co....alebo teflonovu pasku, ale neviem, co jej urobi benzin....
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod IGI » sob úno 10, 2007 14:19:46

ja by som tam dal to, co sa dava na vodovody, neviem jak sa to vola spisocne, my to volame "kloco" ....je to nejake konopne vlakno alebo co....alebo teflonovu pasku, ale neviem, co jej urobi benzin....
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Benzínový filtr

Příspěvekod milda » čtv úno 22, 2007 0:05:52

Zdravím, uvažuju o tom, že si dám do přívodu paliva filtr, takový ten klasický průhledný s papírovou vložkou. Mělo by to výhodu ( kromě dokonalé filtrace paliva) že bych krásně viděl jestli do karburátoru přichází benzín a jestli v něm nejsou nějaké nečistoty co nechytí sítko v nádrži. Ale nevím jestli to nějak nesníží výkon motoru nebo nezpůsobí jiný problém. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? A je nějaký speciální typ filtru pro malé motorky nebo může být běžný filtr co se prodává do aut? Díky za odpověď.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod kozenooo » čtv úno 22, 2007 0:33:37

Mne sa sitko v nádrži pretrhlo a nové sa už nerobia. Na radu servisáka som si u neho kúpil externý filter, vo vnútri je mikrositko, žiadny pokles výkonu som nepostrehol a palivo čistí oveľa kvalitnejšie :wink:
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Příspěvekod Ondrassek » čtv úno 22, 2007 15:59:31

kozenooo píše:Mne sa sitko v nádrži pretrhlo a nové sa už nerobia. Na radu servisáka som si u neho kúpil externý filter, vo vnútri je mikrositko, žiadny pokles výkonu som nepostrehol a palivo čistí oveľa kvalitnejšie :wink:


Síto, že se nedá koupit? To je divné, protože u nás v mototechně ho mají a slušnou zásobu. :wink:
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod DonSalieri » čtv úno 22, 2007 18:21:47

Sitko neni problem koupit...Do 50kc se da v pohode sehnat.
Babetta 210 rok 1988
DonSalieri
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 33
Registrován: pát led 05, 2007 23:33:39

Příspěvekod Ondrassek » čtv úno 22, 2007 20:07:40

DonSalieri píše:Sitko neni problem koupit...Do 50kc se da v pohode sehnat.


jj presne :wink:
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod kozenooo » čtv úno 22, 2007 21:56:33

možno v čechách, ale to je jedno, externý filter je aj tak lepší, kvôli hustejšiemu sitku
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Benzínový filtr

Příspěvekod bmk » pát úno 23, 2007 20:10:25

milda píše:Zdravím, uvažuju o tom, že si dám do přívodu paliva filtr, takový ten klasický průhledný s papírovou vložkou. Mělo by to výhodu ( kromě dokonalé filtrace paliva) že bych krásně viděl jestli do karburátoru přichází benzín a jestli v něm nejsou nějaké nečistoty co nechytí sítko v nádrži. Ale nevím jestli to nějak nesníží výkon motoru nebo nezpůsobí jiný problém. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? A je nějaký speciální typ filtru pro malé motorky nebo může být běžný filtr co se prodává do aut? Díky za odpověď.


sítka se dají normálně koupit bez problémů a co se týče filtru tak ty také.já ho mám mezi nádrží a karbecem a je naprosto bez problémů.je ale jen jeden tip /velikost/která tam pasuje.dal jsem ho tam obráceně proti šipce aby nečistoty z paliva se nezachycovali uvnitř,ale aby plavali vně sítka a tak bylo pěkně vydět,co z nádrže vytéká.funkčně se to nezmění,na nic to nemá vliv jen víš pouhým pohledem jaká je čistota paliba a nádrže.stojí necelých 40kč i s kouskem hadičky která je potřeba.tak neváhej a kup... :!: :!: :!: :arrow:
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod Starec » sob čer 16, 2007 9:51:41

Všetci máte v niečom pravdu, ale najidealnejšie je zavrieť prívod benzínu, vyjazdiť benzín z karburátora a doliať nádrž do plna. Odpojiť prívod benzínu od karburátora, a ak Vám púšťa uzáver tak podložiť dáku fľašku, aby malo kde odkvapávať. Cez zimu nie je na škodu ju pár krát nakopnúť, aby sa premazal aj valec. Ten tiež môže chytiť hrdzu. Čo sa týka tých uzáverov paliva, ak máte starý hliníkový typ, tak ten sa dá vždy opraviť, ovšem tam je problém s gumovým tesnením, musí tam ísť guma čo ju nerozpustí benzín. Ako náhrada sa mi osvedčila umelá hmota , ale pri troche námahy sa dá zohnať orginal. :D :D :D
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

PředchozíDalší

Zpět na Benzín a oleje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků