Stránka 3 z 5

PříspěvekNapsal: sob čer 16, 2007 21:07:25
od Jurajc
Vidim, ze si sa riadne zapojil super, ale ak sa rozbehne tvoje forum nebudes stihat tomu ver. :D

PříspěvekNapsal: sob čer 16, 2007 23:02:38
od Starec
Jurajc píše:Vidim, ze si sa riadne zapojil super, ale ak sa rozbehne tvoje forum nebudes stihat tomu ver. :D

Pomáhať treba všade a ak niečo viem tak to by bol hriech necháť si to len pre seba. No néééé. :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: ned čer 17, 2007 11:55:09
od Jurajc
Je to o to hodnotnejsie, ze si fachman do toho a rozumies sa tomu. Ja viem iba nato co sa mne stalo. Je to super od teba.

PříspěvekNapsal: ned čer 17, 2007 19:12:26
od Starec
Jurajc píše:Je to o to hodnotnejsie, ze si fachman do toho a rozumies sa tomu. Ja viem iba nato co sa mne stalo. Je to super od teba.

No to je OK. Ale dostal som tu aj prví kopanec. No asi som si to zaslúžil, musím sa na staré kolená ešte veľa učiť. Aj Lenin to odporúčal :idea:

PříspěvekNapsal: ned čer 17, 2007 23:37:50
od Jenda
Plná nádrž je na zimu to nejlepší řešení. Natočit bandu až po okraj, vzduch se tam nedostane a nádrž nerezne. Pokud do benzínu ještě před zazimováním přidáme Velfobin /půllitrová pechovka za 65,- preněz/ a to 10ml na litr benzínu, tak se nemusí ani vypouštět karburátor. Benzín nezvodnatí a motorka na jaře chytne bez větších problémů.

PříspěvekNapsal: pon čer 18, 2007 20:57:22
od ThomasK
Ahoj,jak myslíte že na tom bude nádrž babetty která 5let stála v garáži, a jinak ale moc nejezdila. Asi bude pěkně zrezlej vnitřek co?
napište co by jste udělaly,ahoj.

PříspěvekNapsal: pon čer 18, 2007 22:15:12
od IGI
ja by som kupil novu..... a vlastne som to tak aj v podobnom pripade urobil.....

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2007 11:06:52
od TrIaN
ThomasK: sundat nádrž, vytočit kohoutek a čistit a čistit.. (někdo doporučuje kuličky z ložisek, já si vystačil s obyčejnými kamínky) 8) propláchnout a opakovat skoro do zblbnutí.. :)

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2007 15:00:56
od IGI
ja som to skusal so strkom..... ale som sa na to vykaslal po tretom naplneni a naslednom znehodnoteni benzinu.... neoplati sa......

PS: Mam jednu nadrz na predaj, vnutro ocistene a osetrene farbou! /napadlo ma to az po zakupeni novej :oops: /

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2007 15:35:06
od Ondrassek
IGI píše:ja som to skusal so strkom..... ale som sa na to vykaslal po tretom naplneni a naslednom znehodnoteni benzinu.... neoplati sa......

PS: Mam jednu nadrz na predaj, vnutro ocistene a osetrene farbou! /napadlo ma to az po zakupeni novej :oops: /

Ty prodáváš nádrž? Je to na babču M 210? Pokud ano, tak ji beru. Jen nahoď cenu.. Hned ji vemu ;)

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2007 17:05:21
od ThomasK
Uvidím jakna to nádrž bude,dám vám vědět, doufám že se mi podaří jí vyčistit.
ostatně,kolik stojí new?

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2007 17:27:55
od Ondrassek
ThomasK píše:Uvidím jakna to nádrž bude,dám vám vědět, doufám že se mi podaří jí vyčistit.
ostatně,kolik stojí new?

Nové nádrže, která byly na babčách, tak už se neprodávají nové ani nevyrábejí. Existují i "náhražky" z Itálie, ale jaxi se kvalita té nádrže zastavila už někde v Itálii a do Česka nedoarzila :(. Je to škoda... Novou nádrž si musíš sehnat pouze přes inzerát, nebo z jiné babče..

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2007 20:05:37
od ben
v piestanoch v shope maju babetta 210 nadrz (novu) tak okolo 1000sk

PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 10:31:44
od Mato_babetak
ja som jazdil aj cez zimu ked nebol sneh, a ked nie tak raz za 2 tyzdne som prestartoval, nechal ohriat a vypol, dolial benzin az po okraj, druha zima a v pohode bez naznaku korozie

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 23:47:28
od xingisx
Každý dvoutakt musí být občas protočen. Já s dvoutakty dělám a co mám doma jako třeba pilu, křoviňák a nebo i babettku tak je dobré vždycky je nachvilku nastartovat. Samozřejmě nikdy nestartuijte po zimě pilu na starý benzín (to je jistá smrt). Babetta má tu výhodu že má plovákový karburátor který se dá celkem snadno vyčistit. Pila má membránový karburátor který je skvělý a možná i lepší, ale jakmile se dlouho nepoužívá tak ztvrdnou membrány a přestanou dávat benzín tak jak mají. Proto je dobré dvoutakty používat celoročně