Stránka 4 z 5

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: sob srp 08, 2009 22:21:54
od BabettaDV
Takže mám jí na zimu úplně naplnit? nebo jen kousek? :?:

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: ned srp 09, 2009 12:20:12
od llap
Aby ti nerezavěla tak co nejvíc, navíc po zimě ten benzím vylej... je to humus věc. Letos mi to nechtělo na starej benzín jet.

Luk

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: ned srp 09, 2009 22:15:08
od BabettaDV
Dobře,


Díky

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: pát srp 27, 2010 5:04:10
od Aron
Oživim stary téma:
Já mám babettu schovanou v nevytápěné prádelce(celoročně) a vždycky jsem nechal v nádrži přes zimu,co mi zbylo,většinou byla poloprázdná.Nádrž mám zevnitř jak novou,ani jsem tam nelil Velfobin a na jaře mi babetta vždycky chytla,i na ten starý benzín,nikdy jsem nemusel čistit karburátor(ani jsem ho někdy před zimou nenechal vyprázdnit na volnoběh),to samy i na Jawě 350,je teda fakt,že to chvilku trvalo,než chytli :D
Myslím,že je i důležité,jaká kvalita paliva a oleje se používá,já tankuji na Shellce a nikdy jsem neměl s benzínem problém,radši si připlatím nějakou korunu,než pak řešit problém s vodou v benzínu.Olej používám Denicol 1:50 a taky spokojenost :wink:

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: pát srp 27, 2010 22:59:47
od milda
Taky jsem s tím neměl nikdy problém, na zimu naplním nádrž skoro po okraj, a na jaře prostě začnu jezdit. Nic nevypouštím, neproplachuju... Používám olej Shell pro dvoutakty, myslím že se jmenuje Advance2T. Pokud je dobrá zima (loni byla na h....), jezdím celoročně.

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: stř bře 19, 2014 16:59:46
od Nepér
Mám za sebou první zimní odstávku. Nádrž jsem naplnil po okraj směsí oleje a benzinu v poměru 1:40, zavřel jsem kohoutek a vyjel všechno palivo z karburátoru. Na jaře jsem otevřel kohoutek, nastartoval a odjel. Ani sekačka nemá s jarním startem problém. Fatální stárnutí paliva během jedné zimy proto považuji za pověru a všechny ty "stabilizátory", co mi nutili v mountfieldu, považuji za opičí kapky :wink:

Nádrž musím plnit po okraj, protože byla před "renovací" zrezlá a je očištěná pouze abrazivní odrezovací metodou "míchačka", takže na vzduchu reziví velmi rychle.

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: stř bře 19, 2014 23:44:54
od Hannibal1913
Taky jsem nádrž pří lakování odrezoval v míchačce.
Přemýšlým teď ale, jak zamezit následnému novému reznutí v případě, že mi babetta bude doma stát třeba měsíc a bude v ní benzin do poloviny nádrže. Nechce se mi po každém dojetí dopouštět do plna Není nějaký přípravek (antikorzní lak?), kterým by se prázdná nádrž vypláchla a uzavřelo by to stěny proti rzi?

A ještě jeden dotaz - když nalakujete nádrž a potom do ní nalejete benzin, stává se vám taky, že se kolem víčka barva odprýská? Mám barvu přelakovanou bezbarvým lakem (3 vrstvy laku), ale stejně to barvu ve vnitřní a horní části pod víčkem rozleptalo. Bojím se, aby rozpouštění barvy nepokračovalo dál i na viditelná místa...
Díky za každou radu.
Martin

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2014 10:14:04
od Nepér
Na tu nádrž zevnitř je nějaká epoxidová barva, někde si to najdi, dává se bílá, aby byla vidět hladina. Já to mám zatím skoro rok bez ošetření a zatím to vypadá dobře.

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2014 8:45:27
od rondob
Tak ja som odhrdzoval nádrž klasickou metódou šrubky + matice a trepať do bezvedomia a potom........ Prevaril som vodu v rýchlovarnej kanvici šupol tam pár vreciek kyseliny citrónovej potravinárskej čo majú všade v potravinách a takú vriacu vodu s tou kyselinou citrónovou som nalial do nádrže a nechal pár hodín pôsobiť. po vyliatí vyterala nádrž z vnútra ako opieskovaná nebolo v nej ani trochu hrdze. Premyl som ju ešte párkrát horúcou vodou a porom som tam šupol motorový olej nech sa pekne premastí. Druhý rok už pozorujem že nádrž je pekná a to sa o ňu nijako zvlášť nestarám. Takže aj to je riešenie. Inak kyselina citr. pekne rozpúšťa usadeniny benzínu v karburátoroch len to smrdí ako boľavá noha.. :D samozrejme v kombinácii z vriacou vodou

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: pon dub 28, 2014 0:51:47
od ronin10
nejlepší je zdělat plechovou nádrž a ponořit ji do sudu s olejem at se celá prolije a před sezonou vyčistit a známky rzi v nedohlednu ovšem musí ta nádrž být nová. neboli bez rzi. pak jedině odrezovač a nechat působit do sezóny

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: pon dub 28, 2014 1:28:09
od Koby
Tak to si urobím řádně velkou nádrž a prasknu tam celou babču :D
Mám to stejné jak Milda,olej Shell Advance VSX 2t,po víčko a pak normálně vyjedu.

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: čtv kvě 29, 2014 8:42:32
od ridchey
https://www.youtube.com/watch?v=sJ3aWbwXcDc

tohle by to chtelo, a jedno baleni by mohlo vyjit na vic nadrzi-odhaduju 4-5 bandasek, cena je kolem 39eur za sadu - odmastovac,odrezovac, vylevaci dvouslozkova hmota a k tomu i ohrivak pro dodrzeni technologie,

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: čtv kvě 29, 2014 21:15:27
od Hannibal1913
Nejdřív štěrk a malé šroubky, uvázat do míchačky a nechat pár hodin točit. Potom vypláchnout odrezovačem, následně acetonem. Potom prolit cca 3dcl epoxidové dvousložkové základní barvy a po dostatečném vytvrdnutí (min 2 dny při dobrém počasí) prolít ještě 3dcl epoxidové barvy uzavírací. Barvu doporučuju bílou, je potom krásně vidět množství benzinu v nádrži.

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: stř říj 15, 2014 13:29:35
od shadow2410
Ahoja, chci se zeptat kde by se dalo sehnat těsnění pod víčko nádrže procházel jsem různé motokrámky a nic potřebuji velikost 54x24x2

Re: jak na nádrž přes zimu - aneb někdy více znamená více

PříspěvekNapsal: stř říj 15, 2014 15:23:31
od Pavel
Nevím, jestli seženeš tento rozměr, ale není problém si zrovna u tohoto těsnění vzít nůžky a vystřihnout si ho z gumy odolné benzínu. Takže spíš hledej kus gumy o min. rozměrech 54x54x2 :)