Rez v nádrži

Vše o benálu, mazání, problémy a řešení těchto, návody jak mazat...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod toxer » ned dub 06, 2008 19:36:44

http://wiku.ic.cz/navody/cisteninadrze.htm pokud nemas michacku staci v ruce a klepat a klepat a klepat
toxer
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 34
Registrován: sob bře 29, 2008 20:54:53

Příspěvekod avar » pon dub 07, 2008 2:56:04

...alebo aspoň prečítať predchádzajúce príspevky, či odkaz ktorý odporúčaš hoci je to do pol roka neaktívneho vlákna. Radiť niekomu odhrdzavenie nádrže bez ochrany pred vznikom novej korózie môže viesť tak akurát k tomu, že si to dotyčný bude musieť pravidelne zopakovávať až kým nádrž neprederie.
Mimochodom, už si vyklepával skorodovanú nádrž ručne? Je to riadny maratón.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod toxer » pon dub 07, 2008 14:43:57

ano uz jsem vyklepaval nadrz v ruce je to sice drina staci klepat asi 3 hodky a je to a pak jsme tam lili este nejaky prostedek barvu nebo zinkovi sprej ci neco takoveho
toxer
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 34
Registrován: sob bře 29, 2008 20:54:53

Příspěvekod avar » pon dub 07, 2008 21:56:56

Zopár motoriek aj nádrží mi už za tie desaťročia cez ruky prešlo. Za tri hodiny.... máš môj obdiv. Buď tam nebola hrdza, alebo si robot, alebo nevieš o čom píšeš. V každom prípade klobúk dole.... Viac k tomu nemám čo dodať.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

nadrž 207

Příspěvekod peter512 » ned čer 22, 2008 19:23:22

ja som nedavno čistil od hrdze nadrž pieskom a štrkom,vyplachoval som tech. benzinom teraz ju skusam !
pred karburator som dal filter /za 50,- sk/
peter512
Vítej ve fóru...
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob kvě 31, 2008 11:17:03

Příspěvekod Mato_babetak » úte úno 03, 2009 10:21:02

najrozumnejsie je ak nie je hrdzava vyliat ju epoxidovou farbou a mas pokoj na vecnost,

ale mne by sa nechcelo cele dni paprat s hrdzavou a ak by si chcel pouzit tu farbu musi to byt na 101% cisteinak sa casom zacne olupovat, no u nas ked obchode s nahradnymi dielmi nemaju tak ti objednaju, jeden si tam objednaval novy motor na pioniera
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Příspěvekod LADAIII » stř úno 04, 2009 16:26:28

No tak zrovna dnes jsem si vedele vyjel a po 6km konec a zpet sem tlacil, o mym slovniku ani nemluve. Co jsem vylil ze dna nadrze, z toho sem malem zvracel :) Takze pekne prosim kdo ma praktickou zkusenost, cim mam tu nadrz potom osetrit?
Uz mam skoro dostaveny mechanismus ktery mi tim bude otacet, takze necham puldne nadrz pekne vymotat a pak tam dam nejakou tu barvu,akorat nevim jakou, uz jste to nekdo zkusil o cem se tu psalo ?

Dikec.
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Příspěvekod Mato_babetak » stř úno 04, 2009 18:56:25

kup 5 L acetonu na odmestnenie, perfektne odmastnuju a naj je epoxidova farba cize farba + tuzidlo, ale je tam podmienka perfektna cistota a ziadna mastnota
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Příspěvekod llap » čtv úno 05, 2009 15:50:26

Já jsem vloni zprovoznil Babču po 3 letech stání, tak si umíš představit co tam bylo za věci. (Jinak teď jsem otevřel super víno) Vyplachoval jsem ji čistým benzínem několikrát. Pak jsem asi 2 měsíce jezdil s palivovym filtrem. No a myslím že teď je taky vše ok, protože jsem ji po sezóně až po hrdlo naplnil benzínem.

Luk
Babetta??? - Důmyslné přibližovadlo
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Příspěvekod vfjr » sob úno 07, 2009 21:28:52

Starec píše:Nijak, kúp si novú a dávaj pozor, aby ti aj ta nezhrdzavela.


Opravdu rada nad zlato.Ty bys to sám tak udělal?
Uživatelský avatar
vfjr
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 71
Registrován: čtv pro 11, 2008 21:03:34
Bydliště: Budějce

Příspěvekod Mato_babetak » sob úno 07, 2009 21:37:36

ak by bola velmi tak ano, ak len take bodky co je moj pripad tak skusit osetrit
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Příspěvekod Jenda » pon úno 09, 2009 21:49:35

Někdy pomůžou broky /pakli jsou v bandě benálový páry, je to bezpečnější broky nejiskří/, nebo větší matičky /M10/. Pak ale trochu trochu nafty /benzín by při zajiskření mohl udělat to, co bychom nechtěli vidět a slyšet/, nasypat to tam a třepat. Hrozná a votravná práce, pomůže to sice, ale vnitřek bandy se vobrousí a má to snahu zase reznout. Ideální by bylo vobrousit tedy těma matičkama /brokama/ a sehnat konzervační lak na nádrže, ale jakej a kde? Co je ale vyždy spolehlivý, nechávat bandu plnou, při zimování povinně. I to pomáhá. Každopádně palivovej filtr není nikdy na škodu, ten se vždy propláchnout dá, pokud se totálně zasere na cestě, klidně vozit rezervní, stojí pouze 45,- Kč. Rozebírat karbec na cestě je horší spruz, ztratit při tom vyšroubovanou volnoběžnou trysku a hledat jí v ve vysoký trávě u pankejtu, to už je na mašli. Filtr rulezz!...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod llap » úte úno 10, 2009 19:03:45

Jenda píše:Někdy pomůžou broky /pakli jsou v bandě benálový páry, je to bezpečnější broky nejiskří/, nebo větší matičky /M10/. Pak ale trochu trochu nafty /benzín by při zajiskření mohl udělat to, co bychom nechtěli vidět a slyšet/, nasypat to tam a třepat. Hrozná a votravná práce, pomůže to sice, ale vnitřek bandy se vobrousí a má to snahu zase reznout. Ideální by bylo vobrousit tedy těma matičkama /brokama/ a sehnat konzervační lak na nádrže, ale jakej a kde? Co je ale vyždy spolehlivý, nechávat bandu plnou, při zimování povinně. I to pomáhá. Každopádně palivovej filtr není nikdy na škodu, ten se vždy propláchnout dá, pokud se totálně zasere na cestě, klidně vozit rezervní, stojí pouze 45,- Kč. Rozebírat karbec na cestě je horší spruz, ztratit při tom vyšroubovanou volnoběžnou trysku a hledat jí v ve vysoký trávě u pankejtu, to už je na mašli. Filtr rulezz!...


jj taky bych to viděl na palivovej filtr. Já ho mám přímo v karbecu. Ale byl problém když jsem měl starej karbec. Ikdyž jsem měl nádrž čistou (ve filtru nebyl bordel) palivovej kohout novej, tak mi filtr někdy před úrovní rezervy nechtěl pouštět benál. Asi by to chtělo jinej foltřík. Někde jsem tady zahlédl placatej, já měl klasickej váleček za cca. 40 kč.

Luk
Babetta??? - Důmyslné přibližovadlo
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Příspěvekod Kubík » sob úno 14, 2009 17:59:52

Já jsem to vyřešil jednoduše... Hodil jsem tam deset matiček,parkrát a tím hrkl aby odpadly větší kousky rzy a bylo to. Pak jsem nalil nádrž po okraj,týden počkal až se rez uvolní a sedne si a on už to palivový filtr vychytá pokud ho tam máš
Kubík
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte led 27, 2009 19:10:20

Re:

Příspěvekod Maroni » pát kvě 15, 2009 16:52:31

llap píše:
Jenda píše:Někdy pomůžou broky /pakli jsou v bandě benálový páry, je to bezpečnější broky nejiskří/, nebo větší matičky /M10/. Pak ale trochu trochu nafty /benzín by při zajiskření mohl udělat to, co bychom nechtěli vidět a slyšet/, nasypat to tam a třepat. Hrozná a votravná práce, pomůže to sice, ale vnitřek bandy se vobrousí a má to snahu zase reznout. Ideální by bylo vobrousit tedy těma matičkama /brokama/ a sehnat konzervační lak na nádrže, ale jakej a kde? Co je ale vyždy spolehlivý, nechávat bandu plnou, při zimování povinně. I to pomáhá. Každopádně palivovej filtr není nikdy na škodu, ten se vždy propláchnout dá, pokud se totálně zasere na cestě, klidně vozit rezervní, stojí pouze 45,- Kč. Rozebírat karbec na cestě je horší spruz, ztratit při tom vyšroubovanou volnoběžnou trysku a hledat jí v ve vysoký trávě u pankejtu, to už je na mašli. Filtr rulezz!...


jj taky bych to viděl na palivovej filtr. Já ho mám přímo v karbecu. Ale byl problém když jsem měl starej karbec. Ikdyž jsem měl nádrž čistou (ve filtru nebyl bordel) palivovej kohout novej, tak mi filtr někdy před úrovní rezervy nechtěl pouštět benál. Asi by to chtělo jinej foltřík. Někde jsem tady zahlédl placatej, já měl klasickej váleček za cca. 40 kč.

Luk

jj ja jsem to udělal skoro stějně hodil sem tam ze 5 kamínků střední velikosti aby se tam vešli a třepat třepat třepat :wink: :lol:
Babetta 210 - užitečný nástroj a velmi rychlý zavodní stoj :-)
Moje sestava : Originální Babetta 210 - karburátor dell orto (sani mimo)
max. speed v roce 2003 - 65 km/h z mírného kopce (žádný výbrus,orig karbec)
Uživatelský avatar
Maroni
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 129
Registrován: ned led 25, 2009 10:28:40
Bydliště: Darkovice

PředchozíDalší

Zpět na Benzín a oleje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron