Stránka 2 z 4

PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 19:36:44
od toxer
http://wiku.ic.cz/navody/cisteninadrze.htm pokud nemas michacku staci v ruce a klepat a klepat a klepat

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 2:56:04
od avar
...alebo aspoň prečítať predchádzajúce príspevky, či odkaz ktorý odporúčaš hoci je to do pol roka neaktívneho vlákna. Radiť niekomu odhrdzavenie nádrže bez ochrany pred vznikom novej korózie môže viesť tak akurát k tomu, že si to dotyčný bude musieť pravidelne zopakovávať až kým nádrž neprederie.
Mimochodom, už si vyklepával skorodovanú nádrž ručne? Je to riadny maratón.

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 14:43:57
od toxer
ano uz jsem vyklepaval nadrz v ruce je to sice drina staci klepat asi 3 hodky a je to a pak jsme tam lili este nejaky prostedek barvu nebo zinkovi sprej ci neco takoveho

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 21:56:56
od avar
Zopár motoriek aj nádrží mi už za tie desaťročia cez ruky prešlo. Za tri hodiny.... máš môj obdiv. Buď tam nebola hrdza, alebo si robot, alebo nevieš o čom píšeš. V každom prípade klobúk dole.... Viac k tomu nemám čo dodať.

nadrž 207

PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 19:23:22
od peter512
ja som nedavno čistil od hrdze nadrž pieskom a štrkom,vyplachoval som tech. benzinom teraz ju skusam !
pred karburator som dal filter /za 50,- sk/

PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 10:21:02
od Mato_babetak
najrozumnejsie je ak nie je hrdzava vyliat ju epoxidovou farbou a mas pokoj na vecnost,

ale mne by sa nechcelo cele dni paprat s hrdzavou a ak by si chcel pouzit tu farbu musi to byt na 101% cisteinak sa casom zacne olupovat, no u nas ked obchode s nahradnymi dielmi nemaju tak ti objednaju, jeden si tam objednaval novy motor na pioniera

PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 16:26:28
od LADAIII
No tak zrovna dnes jsem si vedele vyjel a po 6km konec a zpet sem tlacil, o mym slovniku ani nemluve. Co jsem vylil ze dna nadrze, z toho sem malem zvracel :) Takze pekne prosim kdo ma praktickou zkusenost, cim mam tu nadrz potom osetrit?
Uz mam skoro dostaveny mechanismus ktery mi tim bude otacet, takze necham puldne nadrz pekne vymotat a pak tam dam nejakou tu barvu,akorat nevim jakou, uz jste to nekdo zkusil o cem se tu psalo ?

Dikec.

PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 18:56:25
od Mato_babetak
kup 5 L acetonu na odmestnenie, perfektne odmastnuju a naj je epoxidova farba cize farba + tuzidlo, ale je tam podmienka perfektna cistota a ziadna mastnota

PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 15:50:26
od llap
Já jsem vloni zprovoznil Babču po 3 letech stání, tak si umíš představit co tam bylo za věci. (Jinak teď jsem otevřel super víno) Vyplachoval jsem ji čistým benzínem několikrát. Pak jsem asi 2 měsíce jezdil s palivovym filtrem. No a myslím že teď je taky vše ok, protože jsem ji po sezóně až po hrdlo naplnil benzínem.

Luk

PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2009 21:28:52
od vfjr
Starec píše:Nijak, kúp si novú a dávaj pozor, aby ti aj ta nezhrdzavela.


Opravdu rada nad zlato.Ty bys to sám tak udělal?

PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2009 21:37:36
od Mato_babetak
ak by bola velmi tak ano, ak len take bodky co je moj pripad tak skusit osetrit

PříspěvekNapsal: pon úno 09, 2009 21:49:35
od Jenda
Někdy pomůžou broky /pakli jsou v bandě benálový páry, je to bezpečnější broky nejiskří/, nebo větší matičky /M10/. Pak ale trochu trochu nafty /benzín by při zajiskření mohl udělat to, co bychom nechtěli vidět a slyšet/, nasypat to tam a třepat. Hrozná a votravná práce, pomůže to sice, ale vnitřek bandy se vobrousí a má to snahu zase reznout. Ideální by bylo vobrousit tedy těma matičkama /brokama/ a sehnat konzervační lak na nádrže, ale jakej a kde? Co je ale vyždy spolehlivý, nechávat bandu plnou, při zimování povinně. I to pomáhá. Každopádně palivovej filtr není nikdy na škodu, ten se vždy propláchnout dá, pokud se totálně zasere na cestě, klidně vozit rezervní, stojí pouze 45,- Kč. Rozebírat karbec na cestě je horší spruz, ztratit při tom vyšroubovanou volnoběžnou trysku a hledat jí v ve vysoký trávě u pankejtu, to už je na mašli. Filtr rulezz!...

PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2009 19:03:45
od llap
Jenda píše:Někdy pomůžou broky /pakli jsou v bandě benálový páry, je to bezpečnější broky nejiskří/, nebo větší matičky /M10/. Pak ale trochu trochu nafty /benzín by při zajiskření mohl udělat to, co bychom nechtěli vidět a slyšet/, nasypat to tam a třepat. Hrozná a votravná práce, pomůže to sice, ale vnitřek bandy se vobrousí a má to snahu zase reznout. Ideální by bylo vobrousit tedy těma matičkama /brokama/ a sehnat konzervační lak na nádrže, ale jakej a kde? Co je ale vyždy spolehlivý, nechávat bandu plnou, při zimování povinně. I to pomáhá. Každopádně palivovej filtr není nikdy na škodu, ten se vždy propláchnout dá, pokud se totálně zasere na cestě, klidně vozit rezervní, stojí pouze 45,- Kč. Rozebírat karbec na cestě je horší spruz, ztratit při tom vyšroubovanou volnoběžnou trysku a hledat jí v ve vysoký trávě u pankejtu, to už je na mašli. Filtr rulezz!...


jj taky bych to viděl na palivovej filtr. Já ho mám přímo v karbecu. Ale byl problém když jsem měl starej karbec. Ikdyž jsem měl nádrž čistou (ve filtru nebyl bordel) palivovej kohout novej, tak mi filtr někdy před úrovní rezervy nechtěl pouštět benál. Asi by to chtělo jinej foltřík. Někde jsem tady zahlédl placatej, já měl klasickej váleček za cca. 40 kč.

Luk

PříspěvekNapsal: sob úno 14, 2009 17:59:52
od Kubík
Já jsem to vyřešil jednoduše... Hodil jsem tam deset matiček,parkrát a tím hrkl aby odpadly větší kousky rzy a bylo to. Pak jsem nalil nádrž po okraj,týden počkal až se rez uvolní a sedne si a on už to palivový filtr vychytá pokud ho tam máš

Re:

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2009 16:52:31
od Maroni
llap píše:
Jenda píše:Někdy pomůžou broky /pakli jsou v bandě benálový páry, je to bezpečnější broky nejiskří/, nebo větší matičky /M10/. Pak ale trochu trochu nafty /benzín by při zajiskření mohl udělat to, co bychom nechtěli vidět a slyšet/, nasypat to tam a třepat. Hrozná a votravná práce, pomůže to sice, ale vnitřek bandy se vobrousí a má to snahu zase reznout. Ideální by bylo vobrousit tedy těma matičkama /brokama/ a sehnat konzervační lak na nádrže, ale jakej a kde? Co je ale vyždy spolehlivý, nechávat bandu plnou, při zimování povinně. I to pomáhá. Každopádně palivovej filtr není nikdy na škodu, ten se vždy propláchnout dá, pokud se totálně zasere na cestě, klidně vozit rezervní, stojí pouze 45,- Kč. Rozebírat karbec na cestě je horší spruz, ztratit při tom vyšroubovanou volnoběžnou trysku a hledat jí v ve vysoký trávě u pankejtu, to už je na mašli. Filtr rulezz!...


jj taky bych to viděl na palivovej filtr. Já ho mám přímo v karbecu. Ale byl problém když jsem měl starej karbec. Ikdyž jsem měl nádrž čistou (ve filtru nebyl bordel) palivovej kohout novej, tak mi filtr někdy před úrovní rezervy nechtěl pouštět benál. Asi by to chtělo jinej foltřík. Někde jsem tady zahlédl placatej, já měl klasickej váleček za cca. 40 kč.

Luk

jj ja jsem to udělal skoro stějně hodil sem tam ze 5 kamínků střední velikosti aby se tam vešli a třepat třepat třepat :wink: :lol: