Vadi special ?

Vše o benálu, mazání, problémy a řešení těchto, návody jak mazat...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Vadi special ?

Příspěvekod SAdamISH » pon srp 26, 2013 23:19:48

Čauky Mňauky,

Dnes jsem se byl projet cca 80 km a na posledni vypary jsem se dokodrcal na chalupu kde jsem mel jen special. Tak jsem ho tam nalil a zda se mi ze to jede lip. Je to mozne nebo si muzu odkurvit motor.

Jo a navic jsem se zde na foru docetl ze v Delortu je nejaky filtr paliva. Je to blbost nebo ne popripade kde ten filtr je . Diky
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Vadi special ?

Příspěvekod butan » úte srp 27, 2013 7:06:24

V základních vlastnostech speciálu není nic co by babettě vadilo, snad jen cena. Ovšem na jiných fŕech jsem četl že bezolovnatá náhražka speciálu podporuje korozi plechové nádrže.

Delorto neznám, ale v malých karburátorech do pil bývá malá jemná síťka hned za vstupním hrdlem, asi to bude u současných výrobků běžný standard.
Lubor

Identifikoval jsem tu přísadu, je to draselná sůl alkylsulfojantarové kyseliny.
Naposledy upravil butan dne čtv zář 04, 2014 16:37:37, celkově upraveno 2
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 910
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Vadi special ?

Příspěvekod Pat » úte srp 27, 2013 7:39:11

Ano dellorto ma filtr hned za tou vstupni kulatou krytkou, kudy tam tece benzin.
Jinak na special to bylo dimenzovany, takze to babette vubec neuskodi.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Vadi special ?

Příspěvekod SAdamISH » úte srp 27, 2013 8:34:36

Tata mi rikal ze je pro to special jen dobry a obcas spise prospeje.

Uz jste se nekdy setkaly s extreme velkou spotrebou treba i 4 litry ? Jak muzu spotrebu snizit ? Dikx
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Vadi special ?

Příspěvekod Pat » úte srp 27, 2013 8:49:29

Snizit muzes spravnym nastavenim bohatosti a jehly (predevsim ta jehla) a vyskou hladiny v karburatoru. Takze poradne seridit. Pokud nepomuze, tak ti to nekde bere falesnej vzduch (vymenit gufera na klice a tesneni kolem sani a karbecu).
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Vadi special ?

Příspěvekod tuningrob » úte srp 27, 2013 10:44:53

To jo, spotřeba 4/100 :D To je pro mě výzva. Už druhy měsíc jezdím 3,5/100 a že to žere někomu více...blahopřeju :D
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Vadi special ?

Příspěvekod SAdamISH » úte srp 27, 2013 15:25:34

Jsem opravu rad ze mi to zere tolik. O vyhrani tohoto zavodu jsem ale nestal.
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Vadi special ?

Příspěvekod SAdamISH » pát srp 30, 2013 22:09:03

Dnes jsem natankoval special. Asi chyba. Pista sice jede jako das ale rychle se zahreje a na svicce se dela cerny kartaci pomerne odolny povlak. Navic sem asi ucpal karburator. Vymenil jsem svicku N17C za N19C a na tuhle to jet vubec nechtelo. Zitra ho zkusim projet a uvidim jestli vubec pojede. Jsem zvedav.nastartovat sel ale kdyz jsem pridal tak okamzite chcipl. Nevite proc ??
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Vadi special ?

Příspěvekod Naxos » sob srp 31, 2013 10:24:03

SAdamISH: Jak se říká, komu není rady tomu není pomoci :| Už v tvém vláknu "pišta", jsme ti radili abys to rozdělal a vyčistil, sundal válec atp. Ale ty na to očividně kašleš a ptáš se dál a dál, pak takové rady nemájí smysl, když neprojdeš ani základní veci v motoru a neseznámíš se se stavem stroje :!: Na special 91 to bylo konstruované, takže nechápu co řešíš ?

Co tak KONEČNĚ projít komplet palivový systém, vyčistit karburátor=seřídit, sundat hlavu a válec a vše očistit, přestat tam lít ten sajrajt M2T, pořádně zkontrolovat předstih=nastavit a pak si myslím že na 99% už to bude jezdit jak má. Případně vyčistit výfuk.

Pokud tohle neprojdeš, tak se hold musís smířit s tím, že tady budeš pořád psát že máš ten a ten problém a nejede to jak má.
Naxos
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 56
Registrován: pon srp 12, 2013 20:59:01

Re: Vadi special ?

Příspěvekod SAdamISH » ned zář 15, 2013 16:24:46

Tak jsem se ve čtvrtek bavil s kamarádem o benzínu do babety Natral 95 nebo Special 91.

Natankoval jsem 1l naturalu, 1l specialu , přimíchal benzín a vyrazil jsem. Po vyjetí specialu jsem vypustil karburátor a nalil natural. A ted vám mohu říci jaký z toho mám dojem.

Special : Má razantnější rozjezd, lépe staruje ale do kopce je opravdu hodně líný.

Natural: Rozjezd oproti specialu je horší. Startování je dostatečné ale o trochu horší běh na sytič, ovšem do kopce je svižnější.

Pro mě je jasný vítěz natural protože lépe tahne do kopce. Jsem zvědav na vaše názory.
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Vadi special ?

Příspěvekod RottenFox » pon zář 16, 2013 8:10:13

Já když můžu, tak tankuju prémiová paliva, nevim jestli to líp táhne, každopádně by to asi nemělo tolik zasírat trubky.
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech


Zpět na Benzín a oleje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron