Stránka 2 z 3

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: ned úno 07, 2010 15:06:19
od butan
martin110r píše:No lenže u mňa nebol problém s tým, že by mi ostal nejaký benzín v nádrži a netiekol von. U mňa bol ten problém, že benzín tiekol tiekol, prestal tiecť a po prepnutí na rezervu vytieklo z nádrže posledné deci benzínu. V nádrži neostal žiadny benzín. A sitko by malo byť čisté. V nádrži neni ani náznak hrzde.


Důvody mohou být dva. Špatná, zpuchřelá guma přímo ve ventilu. Ale takový ventil by pak propouštěl i v poloze zavřeno.
Pravděpodobnější chyba je špatně zaletovaná měděná trubička ve ventilu, která bere benzín nad úrovní rezervy.
Vymontoval bych ventil, sundal sítko a na hadičku od karburátoru připojil tlakový vzduch tak .3Baru. Potom prstem ucpi měděnou trubičku, ventil pokap jarem, a ověř jestli někde neuniká- podle bublinek.
Lubor

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: ned úno 07, 2010 17:52:57
od martin110r
Už som prišiel na závadu. No ono sa to za závadu ani nedá považovať. Za normálnych okolností za jazdy mi to nespraví. Jednoduch dojde to na hranicu posledných 7 deci a prepínam na rezervu. Ale keď dám hadičku z karburátora dolu že spustím benzín do flašky tak vtedy to na normálny režim je schopné spustiť skoro celú nádrž. Neviem ako je to možné, ale tak mi to funguje.

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 20:31:02
od Angelo
Zdravim, tak jsem dneska čistil kohout a první věc je, že jsem vytáh jenom tu růrku a sítko zůstalo v nádrži, nevíte, jak ho dostat ven??? Další věc je že ani za boha nemůžu profouknout ten otvor na rezervu, napojil jsem kompresor na výčnělek jak se připojuje hadička ke karburátoru, kohout otočil do polohy rezerva a ani za boha to nemůžu profouknout, natlakuje se to a pak ten vzduch vyletí tou dlouhou růrkou(doufam, že jsem tim nepoškodil to těsnění s 5 dírkama??). Jo a kdyby jsem ho náhodou měnil(to těsnění) tak jak se k němu dostanu?? To tam musim odvrtat ten malej nejtek nebo co tam je?? Jak bych to potom zadělal.
Díky moc za odpovědi, zítra bych rád odjel :)

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 21:36:11
od Angelo
sítko, už jsem vyndal, jak jsem to dělal už večer, tak jsem na to neviděl, že vono kouká z toho závitu :) ...Napadlo mě, když už je ta rezerva ,,zabetonovaná", takže asi uříznu tu růrku a necham jí tak 5cm koukat aby do ni nenapadal ten největší bordel?
Jenom doufam že nebude téct, jak jsem ho zkoušel profouknout, kdyby tek, tak bych asi obětoval 300Kč a bylo by po problémech.

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: čtv dub 01, 2010 10:47:04
od Angelo
tak už to umim i rozebrat, dneska ráno jsem si k tomu sednul a je to, zapcanej byl teda krásně, to těsnění bylo úplně v háji :)

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: čtv dub 01, 2010 19:59:51
od Angelo
juchůůů, už mi to všechno funguje, celkový čas opravy je 4 hodiny :D , což je u mě dobrý výsledek :)

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: úte srp 06, 2013 19:17:32
od jaryk77
Dnes se mi stala taková dost nemilá věc.Konečně po roce jsem se chtěl projet na mojí černé Babette 210/123 r.v 1994 nalil jsem do nádrže půl litru benzínu otočím kohout a začal mi festově kapat benzín pod matkou jak je to červené velké kolečko s PVC jsem to opatrně dotáhnul a pořád kape,jak ho zavřu tak je klid.Už jsem ho dneska objednal u P Szabo tak jsem zvědavej.K přišroubování k nádrži je menší matice na 19 klíč ten co jsem si objednal má závit M16 je skoro podle obrázku totožný má užší matku a s PVC červený delší náhubec komplet s kolečkem.To těsnění je dost ošemetná věc.Abych neplatil u něho 150Kč poštovného tak jsem zakoupil ještě startovací a rozběhové čelisti made in Hungary+ pružiny.Mám to ale smůlu skoro dvacet let je dvacet let :shock:

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2013 7:34:50
od Pat
Davej si pozor na ten prumer matice, aby ti tam sel pak namontovat. Vim ze se delali nadrze s dvema typama prumeru, tak aby ti to sedlo.

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2013 15:55:33
od jaryk77
No je to sázka do tomboly,když půjde pujde budu moc rád a když nepůjde tak nevím je tam špatné černé gumové těsnění (vydřené) se 4 díry ale menší průměr jak u klasik.

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: úte zář 10, 2013 22:31:33
od Loki
Tak jsem dnes sundal palivový ventil z nádrže -a to sem dělat neměl :? Sítko zavixované, protržené a z rezervy bych nevymáčkl ani výpary, jak to bylo ucpané... Nánosy svinčíku na dně raději ani nepopisuju
Pomohl vrtáček průměru 2.5mm (pročištění kanálků) a kam nedosáhl, tak měděný drátek... No masakr... Přikládám foto filtru.
Obrázek
Babča je o něco starší než já a hádám, že jsem první, kdo do toho koukal... :( (Babču mám asi 14 dní)

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: sob kvě 21, 2016 0:06:16
od mhi
Dneska se mi stalo neco podobneho co se zde resi (nejak to ale mizerne jelo), musel jsem byt zachranovan kanystrem :). Mozna bych nekam dojel. Ano, muzu si za to sam, koupil jsem nepojizdny odlozeny stroj a palivovou soustavu vycistil "jen aby to chytlo" - puvodne jsem nemyslel, ze Babettu vubec uschopnim.

Nyni jsem hledal jak ten kohout vlastne vypada, treba se nekomu bude hodit odkaz: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=15 ... ddid=44738 Zitra to jdu vycistit, snad ma B207 kohout stejne vyreseny.

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: sob kvě 21, 2016 9:36:33
od ridchey
jen male info, trubicka jde opatrne vytahnout,coz cisteni jiste usnadni
a druha vec-vicko nadrze jde take rozebrat, zdanlive nekopirovani vnitrniho dilu po obvodu s vetsim,je zamerne a funguje jako odvetrani nadrze, rozdelat jde za pomoci dvou tensich plochych sroubovaku a zpet se proste jen natlaci.

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: sob kvě 21, 2016 12:29:23
od mhi
Trubicka (mysleno ta co je v sitku v nadrzi - predpokladam) se VYTAHUJE nebo VYSROUBovava? Jak jsem to mel cele rozebrane, bylo to total zadelane nejakymi usazeninami a korozi, tvrde jako kamen. Oddelit se mi to nepovedlo, vycistit nejak ano.

Vicko jde rozebirat i u B207? Je to starsi plastove... nerad bych jej znicil. Nechci vrtat do veci ktere funguji, kdyz nevim jak. Uvnitr je jen dira, nema tam byt nejaky molitan, nebo nejaka hmota? Plna nadrz mi trosku cinta za jizdy ven, rad bych se tohoto nesvaru zbavil.

A jeste otazka, jak to je u B207 s otevrenim / rezervou / zavrenim? Mam otevreno, kdyz kohout jde smerem k hadicce v ose telesa kohoutu, smerem od hadicky (smerem do nadrze, k trubicce a sitku v jeho ose) je rezerva, ostatni polohy zavreno. V navodu jsem myslim cetl trosku jine pozice ?! Mate nekdo fotku orig kohout B207, jestli nemam jiny?

Na to, ze Babetta ma na tacho necelych 5000 km byla v hroznem stavu, nikdo se o ni zrejme nestaral. Vyhoda je, ze je pomerne originalni, tedy az na srouby. Nekdo tam narval delsi, takze to drelo o elektriku, bowden zadni brzdy, etc.

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2016 1:52:38
od ridchey
mel jsem na mysli kovove vicko, plastove bude asi taky rozdelatelne,ale to nemam,tak nemuzu rict na 100%
ta trubicka je jen nasazena,takze kdyz ji chytnes opatrne do kombinacek,tak ji ven cikcak kroucenim a tahem dostanes ven

Re: Palivovy ventil

PříspěvekNapsal: pon kvě 23, 2016 0:52:13
od mhi
Tak aby toho nebylo malo, po testovaci jizde jsem v noci objevil louzicku z benzinu ... netesnost u napojeni nad kohoutem :-(.

Tece to v miste napojeni kohoutu na nadrz. Je tam trubicka z nadrze a na ni zavit - fibrove tesneni velke (po zjisteni uniku dano nove) - takova ta velka "matice", pod ni "I" kus (trubicka se dvema zavity), male fibrove tesneni (vyzkouseno take nove), kohout. Vecer bylo videt, jak se benzin dostava nekde bud' z pod te prvni matice (v miste velkeho nebo maleho fibroveho tesneni-nepoznam, jsou tesne u sebe a zakryte tou matici), posvicenim lampou se vzdy benzin objevi na stene kohoutu. Utazeni nepomaha, co s tim???? Urcite mi to neleze z kohoutu, je krasne videt jak po utreni ten benzin gravitacne steka uz od jednoho z tech prvnich dvou napojeni. Ve dne jsem to nemel sanci postrehnout, benzin se hned v horku odparoval.

Fibrova tesneni mam "automotive", ale nejaka low-cost sada. Nenapada me co jsem mohl udelat blbe, krome toho, ze jsem si poridil Babettu :-).

Update: asi vyreseno. Odrezovanim jsem zrejme narusil stycne plochy mezi nadrzi a ventilem. Zabrouseni, teflon, fibrova tesneni, poradne utahnout ... a nic nekape :)