od Pavel » sob úno 25, 2017 18:09:31
No paradoxně s těmi moderními oleji uděláš spíš škodu než užitek. Oleje jsou tekutější, tím pádem vhodnější pro vyšší otáčky ( 9000+). Každý by ti v našem klubu mohl poreferovat např. o Castrol Racing 2T, jak se připékal na pístu a jak jsme přidírali motory.
Recenzím od lidí na internetu nelze věřit, ideál je mít nějakou osobní zkušenost. Na ten Shell Advance VSX olej jsem kdysi jezdil půlku sezóny a jezdí na něj i Koby, je velice doporučovaný do starších motorů. Osvědčil se i nám v BkB, vůbec nekouří, dá se ředit 1:45 i na B207 s mosazným pouzdrem, jinak na pohodu 1:50 s jehličkami. Ještě jsem zvažoval mezi Mogulem TSF, ten je taky dobrý pro staré motory, ale cenový rozdíl byl minimální, tak jsem vzal tento polosyntetický. Nevytváří provozem vůbec žádný tvrdý karbon, pouze mazlavou černou hmotu, kterou setřeš hadrem. Pro moji B228 bude ideál, protože se neskutečně špatně čistí tlumič.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
