Vyšší oktanové číslo známená vyšší odolnost směsi proti samovznícení vyvolané hlavně teplotou motoru a kompresním poměrem. Soudruzi dopočítali, že taková ideální hranice je u babetty díky svému kompresnímu poměru a provozním teplotám, aspoň 88oct.
98oct. a víš bych tam nelil, směs by mohla dohořívat při výpouštění spalin do výfuku. V-Power obsahuje hlavně aditiva, která u babetty nevyužiješ v žádném případě
Takže závěrem doporučuji lít co je podle vás vhodné a co na vás udělá citový dojem. Já osobně volím Natural 95.
A ještě bych chtěl říct, že olovnatý benzín se už neprodává, ale někdo přesto leje aditiva olova do benzínu. Smysl to má hlavně u starších motorů vybavených ventily, kdy olovo pomáhalo těsnit. Ale u babetty si myslím, že sou to zbytečně vyhoděné peníze, které bych raději investoval do lepšího oleje.