vzhledem k vysledkum testu benzinu ve Svete Motoru a k dosavadnim zkušenostem muzu rict nasledujici:
Azor ma pravdu a dele skladovana namichana smes N95 pomerne slusne degraduje a po roce uz je rozdil mezi čerstvou a starou smesi dost poznat.
Mam za to,ze na tom ma i svůj podíl viny povinna biosložka v N95. Zrovna onehda jsem cistil nadrz ve Felicii,jelikoz jezdim vesmes na lpg,tak se tam honi dokola nejaka trocha benzinu (nikdy nic jiného nez od shellu tam neprislo) a po několika letech,co jsem to mel naposled otevrene,se na raminku plovaku vytvoril neidentifikovatelny nanos nazelenale barvy,zpusobil zatuhnuti mechanismu. Na kontaktech snimaci potencio desticky také vrstva sajrajtu a pruzne kontakty,do kterých je zasunuta- zkorodovane-a uz bez konaktu, tedy vse vyčistit,prebrousit. A v samotne nadrzi rez z palivových trubek.
Naproti tomu 100 oktanove benziny tuto biosložku neobsahuji a nejlepe je na tom s kvalitou dle SM Verva100 od Benziny.
Z toho mi vyplyva,ze je vhodnejsi pro delší skladovani,co se tyce nekorodovani nadrze Babetty a pod.,snadnějších startu po zimni odstavce a mozna i delky skladovani.
to ted testuju a tedy uvidim.