Stránka 1 z 2

Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 17:04:46
od Firecracker
Ahoj,

mám míchat 1:33 nebo 1:50 ? Někde jsem četl, že 207 1:33 a 210 1:50 co si o to myslíte Vy? Dávám tam o něco lepší olej než je M2T něco se specifikací API TB nebo JASO FB či lepší, podle toho na co zrovna narazím. Nechci to zadřít, ale zároveň nechci dávat víc oleje než je potřeba, protože to pak víc čoudí a zanáší a taky to víc stojí :-)

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 22:21:15
od DonSalieri
1:33 pri kvalitnim oleji muzes i 1:40 kdo maze ten jede...Hlavne v letnim obdobi lepsi vic nez min..Kdyz koupis dobrej olej API TC nebude kourit ani vyfuk nebude zasranej..

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 21:24:32
od Matrix
Kdo maze, ten má min benzinu ve směsi zasírá vejfuk a nejede.

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 21:00:03
od martin110r
No záleží v akom režime prevádzkuješ Babettu. Pokiaľ s ňou valíš furt na plný plyn tak radšej rieď v pomere 1:40. Ale pokiaľ sa krotíš, a jazdíš na 3/4 plynu, tak ti stačí pomer 1:50 a to aj v lete, zvlášť u kvalitnejšieho oleja (API TB, API TC). Ja používam syntetiku API TC v pomere 1:50 a spokojnosť. Babča pri tomto pomere má parádny ťah, a hlavne mi tento olej nerobí vo výfuku tuhý karbón ako M2T. Ovšem už som raz pridrel s týmto olejom, ale to bolo minulého roku v lete, Babču som mal ani nie mesiac a tak som skúšal, čo si k nej ešte môžem dovoliť. Čiže je jasné že môžeš mať akokolvek dobrý olej, pomer 1:50 už pri jazde na plný plyn v horúcom letnom dni na pravý obed nestačí. Po tom zadretí som si začal dávať pozor a už problémy nemám.

Čiže kľudne rieď v pomere 1:50, len to v lete moc nevytáčaj na plný plyn.

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 22:04:06
od DonSalieri
To martin: No vidis ty redis 1:50 a pridrels, ale radis at maze taky 1:50...Vyrobce rika, ze se ma mazat 1:33, tak proc to nedodrzet, pokud se bavime o kvalitnich olejich o nejakym zasirani vyfuku nemuze byt rec :!:

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 12:33:57
od martin110r
Poriadne si prečítaj môj príspevok. Mal som nariedené v pomere 1:50 a pridrel som, to je pravda. Ale to bolo v lete, keď boli tie tropické teploty a ja som s Babettou valil niekoľko kilometrov nepretržite na plný plyn. To už by nezvládla ani pri pomere 1:33.

Keď sa krotíš, tak môžeš riediť aj v pomere 1:50. Ja som si od tej doby začal dávať pozor a už som ju nepridrel.

Mimochodom, novšie "postkomunistické" Babetty už mali štítok kde výrobca odporúčal riediť 1:50 mám taký dojem.

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 14:25:49
od Angelo
tak tak, já mam na štítku na nádrži napsáno: Při záběhu - 1:33, Po 500 Km - 1:50, olej M2T

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 17:46:10
od Tom_R
Taky se přikláním k Martinove verzi já ředím 1:40 olejem Husqvarna, ale Babetta zažívá často těžké chvle tak pro to takový poměr. Poměr 1:33 se dává pokud má motor bronzové futro Babetta 210 má už jehličkové a proto se může dávat 1:5O. Ted jak jsem byl před pármi týdny v Považské Bystricy tak nejdelší usek bez zastavení jsem jel skoro 6Okm a to těsně pod hranicí maximálky abych tam nevalil zbytečně hodně směsi když by to víc nejelo s poměrem 1:40 v pohodě a další výhoda tohoto poměru je, že se dobře počítá.

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 18:09:39
od Matrix
Mě se zase líp počítá 1:50 když mám 5ti litrový kanystr (netankuju přímo do nádrže) :D

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 19:33:31
od Tom_R
1:40 máš zase po čtvrtinkách já taky netankuju přímo do nádrže jen když jedu někam dál nebo mi dochází. Kdybych měl jezdit ale pokaždé s jedním pětilitrovým kanistrem na benzín tak jezdím každý týden někdy i dvakrát. já vždycky naberu jeden dvacetilitrový a tři desetilitrové a mám na chvilku pokoj

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 19:41:45
od Matrix
Nejlepší na tom je ale stejně to, že oba dáváme do toho svého množství benzínu úplně stejně oleje ;-) Na 5 litrů se přidává 100 ml při 1:50 a na 4 litry se přidává taky 100 ml při 1:40 ;-) a nejkrásnější je že se dává i do 3 litrů 100 ml při 1:30 :wink:. Ale dost žertování. Já mažu zásadně 1:50 a jezdím nejvýše rychlostí 40 km/h je to ještě taková příjemná cestovní rychlost, kdy cesta ubíhá a motor se nemusí vytáčet.

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 19:48:18
od Tom_R
no já to myslel tak že do litru dáš čtvrt deci do dvou litru půldeci do tři litru dáš třičtcrtě deci atd...

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 11:55:16
od Tunings
Všechny vás zdravím,koupil sem tet babetku jednorychlostní r.v.1983 a chtěl bych se zeptat jestli ji mohu ředit s tímto olejem:Dvoutaktní olej PROSINT 2 1L Oleo-Mac co mám do sekačky a pily
Kód: Vybrat vše
http://www.hobynaradi.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=122_184&products_id=903&zenid=eAW07hS66V55uyTUDgzhXM632b9
ten týpek co jsem ji od něj kupoval,tak říkal,že to mám ředit 1:50 olejem M2T.Dík za radu :)

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 17:47:20
od Fajn-Tom
do 207 bych 1:50 neredil, teda pokud nekdo nemenil ojnici a nedal tam s jehlovym loziskem. Ja do 207 redim 1:40 a to ten nejlevnejsi olej castrol a vubec ji nesetrim, porad plnej :lol:

Re: Babetta 210 1:33 nebo 1:50

PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 18:01:17
od Tunings
Fajn-Tom píše:do 207 bych 1:50 neredil, teda pokud nekdo nemenil ojnici a nedal tam s jehlovym loziskem. Ja do 207 redim 1:40 a to ten nejlevnejsi olej castrol a vubec ji nesetrim, porad plnej :lol:
On s tím jezdil prý dlouho s ředěním 1:50 s M2T a v pohodě,ale já budu teda raději ředit 1:40 :)