Stránka 2 z 3

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 17:58:22
od Angelo
Rozhodně nevadí.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 18:41:43
od martin110r
Súhlas s Angelom.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 19:29:15
od Dave842
Díky za rady, zkusím ještě jednou pročistit karbec a vyměnit těsnění. A jestli se teda můžu zeptat jak vypadá ten přidřený/zadřený válec (píst)? :)

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 20:23:22
od martin110r
Tvoj problém by som videl skôr vo vyležaných guferách. Pokiaľ Babetta dlhšie stála - neni o čom.

No keď ťa tak veľmi zaujíma pridretý motor - na valci je v jednom mieste napečený hliník z piesta. To vidno že je ten valec v jednom mieste iný. To isté platí o pieste. V jednom mieste má inú farbu a pridreté miesto má viditeľné okraje.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 20:34:44
od Dave842
No já sem ju koupil od strašího pána a ten říkal že na ni moc nejezdil. Má taky najetých jen 5000km. Ale ona před nalitím novýho benzínu jezdila. Najel sem kolem 200km a až pak najednou zázračně zdechla. Ještě musím zmínit, že pak ještě ujela asi 500m. Pak se motor začal dusit a po chvíly zdechl úplně. Ale to bylo asi ještě starý palivo z karbecu...Nějaký gufera sem už měnil, když mi tekl olej z převodovky na spojky. Ale už sem tu četl, že jich je myslím 5.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 20:55:35
od Angelo
Souhlasím s Martinem, určitě to budou gufera, máš všechny příznaky :D Ono to ze začátku jede dobře a pak se to zhoršuje až nejede, vyměň všechny je jich 6(4 ve spojkách, jedno pod rotorem a jednom pod pastorkem).

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 22:27:10
od martin110r
Tak predsa len sú to tie guferá. To by odpovedalo v tvojom prípade. Proste keď Babetta dlho stojí a ty ju po dlhej dobe uvedieš do prevádzky tak skutočne prvých 100 - 200 km Babetta letí ako za mlada. Štartuje spoľahlivo, proste všetko. A po prekročení vyššie uvedených kilometrov doslova "umrie" z kilometra na kilometer. Čiže nové guferá. Mal by si sa vojsť do ceny cca 150 - 200 Kč.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 17:05:29
od Dave842
Dobře. Díky za rady, určitě tak učiním. Já už sem měnil dvoje gufera u spojek (hned po sundání 2 spojky, a "startovacího bubnu") a kde sou ještě zmiňované 2? Ještě hloubeji pod bubnem? A ještě bych se zeptal, jestli jde sundat rotor i bez ztahováku, jestli sou na to nějaký fígle?:)

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 17:48:04
od martin110r
Návod na výmenu gufier nájdeš TU.

Čo sa týka stiahnutia rotora, na to ti netreba špeciálny prípravok. Stačí použiť obyčajnú šróbu myslím M8 (nie som si istý na 100 %). Takže vymontuješ z rotora šrobku, ktorá ho drží teraz a uvidíš v rotore ešte jeden závit, ktorý je širší než ten na šrobke, ktorú si vytiahol. Takže do toho širšieho závitu našrobuješ spomínanú šrobku.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř led 19, 2011 15:59:40
od Dave842
Je nutný vypustit olej? nebo stačí když ju opřu o stěnu - nahnout? :?:

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř led 19, 2011 17:17:34
od Angelo
No pokud tam máš oleje, tak jak má být, tedy těsně pod vypouštěcí šroubek, tak nemusíš ani naklánět. Stačí normálně na stojánku, mě ještě nikdy olej netekl.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř led 19, 2011 18:46:27
od Dave842
já myslím že tam mám mín, protože jak mě tekl olej do spojek, tak cosi vyteklo a když sem ji pak nahnul na bok, tak ze "šroubku" nic neteklo :D

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř led 19, 2011 19:51:42
od martin110r
Už keď robíš ozdravnú kúru, tak rovno vymeň aj ten olej. Ktovie aký starý je. Olej v prevodovke, to je medzi prvými vecami, ktoré by som v Babette vymenil, keby som kúpil ojazdenú. A keďže nepoznáš jej minulosť, mohol by si urobiť aj preplach. Eliminuješ prípadné problémy v budúcnosti.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř led 19, 2011 20:07:52
od Dave842
Kdosi tu psal, že je dobrý olej PP80. V olejích se vůbec neorientuju, vím že v dílenské příručce je nějakej M6A. Kterej je lepší, nebo jakej jinej? A čím to kdyžtak vypláchnout? Nějakým acetonem nb čím?? Díky :)

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř led 19, 2011 20:20:24
od martin110r
Tak čo sa oleja týka, je to v podstate jedno. Prevodovka v Babette neni tak zaťažovaná aby musela mať iba jeden typ oleja. Keď tam naleješ olej na smaženie, tiež sa prd stane.

Ja mám v Babette ELF Renaultmatic D2. Je to olej, ktorý majú Renaulty v automatických prevodovkách. Keďže robím v autorizovanom servise, mám k tomuto oleju prístup a necelé deci raz za čas nikoho nezabije, tak prečo ho nepoužiť. Je hodne riedky, takže Babetta pekne radí aj pri nízkych teplotách.

Čo sa týka preplachu - písal som to asi 2 krát ako sa robí preplach. Nájdi si to. Mne sa fakt nechce hľadať :wink: .