Stránka 3 z 3

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř kvě 16, 2012 12:44:13
od civic66
Angelo píše:pecik: Pukud přecházíš zas na mineál, tak by to němělo vadit, ale bylo by dobrý vyčistit aspoň hlavu a dno pístu. To zas neni tak složitý, jenom povolíš 4 šrouby.
Dave842: Co to znamená přestala jezdit? Upřesni problém. Pokud ten Denikol je syntetika, tak je možné, že se rozpustil karbon pod pístníma kroužkama a přidřel nebo zadřel se ti válec.


Pukud přecházíš zas na mineál, tak by to němělo vadit, ale bylo by dobrý vyčistit aspoň hlavu a dno pístu. To zas neni tak složitý, jenom povolíš 4 šrouby.

Prosim o radu: V mojom pripade mam doma Valvoline durablent 2T syntetyku a chcel by som ho zamenit za M2T co sa pouziva doteraz.Aby som predisiel tomu ze my to vyplavy ten karbon co urobil M2T , staci zhodit hlavu valca so 4 matiek a precistit vnutro?
No pytam sa tak hlupo lebo esto som to nerobil, moze sa ta hlava zhodit nepokazi sa tam nic.
Popripade ak by sa podarilo ten olej zamenit za polosyntetiku nepomoze toto a nemusim robit nic?
Dakujem za pomoc

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: stř kvě 16, 2012 21:09:11
od PetrT30
Osobně to dělám takto:
- Babetta, u které neznám původ leju vždy minerální olej, protože polosyntetika rozpustí usazeniny nejen na vrchní straně pístu a hlavě, ale i v prostoru klikové skříně a ložisek a to pak způsobuje přidírání z důvodů uvolňování nečistot.
- Babetta, kterou rozpůlím a dám nové ložiska + nový výbrus atd. - vždy dávám polosyntetiku. Nyní jsem přešel na olej od Q8.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 5:37:30
od civic66
jasne skusim ten olej vymenit.
Dakujem

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 7:29:37
od civic66
Este ma napadlo, keby som chcel vycistit valec a piest od karbonu poradi mi niekto ako s tym postupovat na co dat pozor...
Dakujem

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 13:10:25
od PetrT30
válec se něčistí. Čistí se hlava a vrchní plocha pístu.
Já to dělám 3M drátěnkou http://www.folie-plachty.cz/?511,dratenka-sada-7ks a benzínem.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 14:08:20
od civic66
No uz sa mi podarilo vymenit ten olej za http://olejcentrum.sk/castrol-2t-1l takze problem s rozpustanim asi nebude ale bude to asi lepsia volba ako M2T :?:

Ale co sa tyka toho cistenia staci ked zhodim sviecku, vysrobujem tie 4 matky co su okolo co drzia hlavu valca?

a vycistim len tu hlavu valca?
DSC01509.jpg
DSC01509.jpg (1.77 KiB) Zobrazeno 6213 krát

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 18:28:38
od PetrT30
Jo to stačí. Dej píst do HÚ (horní úvrati) a vyčisti i píst.

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 19:28:40
od civic66
diky

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 8:25:24
od rondob
Chlapi, aj ja mám otázku. Predchádzajúci majiteľ používal Stihl ácky červený olej plná syntetika. Teraz by som to chcel zmeniť a jazdiť na polosyntetiku Valvoline durablend 2T tam nie je potrebné dekarbonizovať že? V podstate celý motor je vo vnútri čistý takže ani nie je čo. Ale radšej sa opýtam. :oops:

Re: Syntetika=>minerál=>syntetika

PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 12:19:05
od PetrT30
neměl byb být problém