Ano zákon praví "Znamení o změně směru jízdy se dává směrovými světly. Není-li jimi vozidlo vybaveno nebo při jejich poruše, dává se znamení upažením. Paží ohnutou v lokti nahoru se dává znamení o změně směru jízdy na opačnou stranu.", ale abych pravdu řekl, jsem k tomu u jednostopých vozidel trochu skeptický a to právě proto, že běžný řidič je toto schopen pochopit třeba jede-li před ním auto po bouračce se zjevně nefunkčními blinkry, tam zbystří a je šance, že mu to dojde, ale u motorky ho to zpravidla netrkne. Je pak velké nebezpečí, že z nepochopení může dojít ke kolizi a je sice hezké mít dobrý pocit, že jsem měl pravdu , ale ono to většinou víc bolí toho motorkáře. Osobně se tedy aplikaci tohoto pravidla vyhýbám, většinou ta chvilka puštění plynu není tak zásadní, akorát při jízdě do kopce to zamrzí, ale s přihlédnutím k tomu, že znamení o změně směru jízdy paží se dává jen před započetím vlastního odbočení, nebývá to tak zásadní. Jinak pozor na termín "rychlostní komunikace", to je termín ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, který bohužel nekoresponduje s pojmy v zákoně o silničním provozu. Takže aby si to někdo nepletl se "silnicí pro motorová vozidla", kde platí stejná pravidla jako na dálnici a kam s Babettou přirozeně nesmíme, neboť její "nejvyšší dovolená rychlost" (dříve výstižněji zvaná rychlost konstrukční) nedosahuje požadovaných alespoň 80 km/h. To, že to někdo na tuto rychlost dokáže nabudit, je otázka spíš pro psychiatra, ne oprávnění k jízdě po dálnici.