V nedeľu 6.6.2010 bol pekný deň, zrovna som nemal čo na práci, tak som sa išiel previezť 10 km za dedinu, z Pribyliny na Podbanské. Prišiel som tam, trošku si oddýchol, z malej studničky sa osviežil vodou a tak ďalej. Veď to poznáte. Asi za 20 minút som sa otočil a išiel naspäť. Idem si v kľude, neponáhlam sa. Je teplo tak tomu nedávam záhul. Poučil som sa z minulého leta, keď som v horúcom dni pridrel motor. Ako si tak idem, z ničoho nič mi kľudný cvrkot motra v rýchlostí 40 km/h preruší pískanie a hnusný hukot, ako keď sa spustí ventilátor. Hneď mi bolo jasné, že je to ložisko na kľukovke. Tak som sa pomaly, rýchlosťou 25 km/h doplazil do Pribyliny a v duchu nadával, lebo som vedel, že polenie motoru ma neminie. Čo som si myslel, to aj bolo. Keď som motor rozhodil, tak jedno ložisko na kľukovke bolo pridreté (pri otáčaní sa zadrhávalo) a druhé sa zase otáčalo až moc voľne.
Tak keď už mám rozobratý motor, tak som sa rozhodol urobiť kompletnú generálku. Chcel som ju robiť až v zime, ale už keď nevydržal ani do zimy, spravím ju teraz. Čiže všetky ložiská, tesnenia, guferá nové. A okrem toho urobím aj výbrus a dám piest z ALMETu. Momentálne je práca na motore dočasne pozastavená, keďže ešte nemám nakúpené diely a hlavne piest.
No a už keď mám motor z Babetty von, tak som sa rozhodol ju celú odstrojiť a nastriekať. Zrejme prejdem na metalízu. Mám možnosť po známosti si Babettu nastriekať v Renaulte, tak zvažujem, že dám na Babettu
takúto Renaulťácku červenú metalízu. Ešte uvidím.
Dávam sem foto. Časom pribudne ďalšie.
