Jurajc píše:Skoro ziadnu okrem odrezaneho vyfuku a spravne nastavene lanko na karburatore. Vid pozri v tomto fore zalozky je to tu popisane.
Woozie píše:Ja som si to raz rozdal s Ducati 998. Bez srandy. Isiel cez nasu dedinu, ja som ho obehol (isiel poslusne 40km/h samozrejme) Pravdepodobne to nepochopil ako vyzvu a tak som vyhral. Alebo si netrufol odpovedat na vyzvu ked videl aky mam stroj
Jurajc píše:V zalozke MOTOR
Vše kolem rychlosti - aneb jízda z větrem o závod...
Starec píše:A dúfam, že si pochopíl v čom je ten fór, vlastne ako bude výfuk a motor reagovať keď skrátiš koleno Však Jurajc Ty to už iste chápeš Ak to niekto nechape napíšem vysvetlenie.
Starec píše:Jednoduché jak facka. Výrobca aby obmedzil a prispôsobil výkon motora, tam jednoducho montuje dlhšie koleno. Vysvetlím to tak trocha po lopate. Určite každý vie z čoho sa skladá výfuk na Babette, no a vo výfuku je priehradka z dvoma dierami, skade odchádzajú výfukové plyny ďalej do výfuku, tlmiča no a von. Keď je dlhšie koleno, tak priestor medzi kolenom a priehriadkou je asi 1cm. Plyny z kolena narážajú na priehradku, určitá časť odíde ďalej, ale väčšina ostáva a vytvára spätný tlak, ktorý zas bráni odchádzať plynom z motora.( No a skúste si upchať, alebo keď je zanesený výfuk, či vám to pôjde. Čím väčší plyn, tým väčší spätný tlak. No ak skrátite koleno výfuku, tlaky sa dokážu rozložiť, nenarážajú na prehriadku, dokonca sú vytláčané novými plynmi, no a Babetta ožije. Takto môžete získať na výkone asi 2% ,čo vám môže na rýchlosti hodiť 10 až 15 km/h.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků