Zavod dvoch 210 tok

Vyrasilli Vás Benga? Klekla Vám mašina? Či jste se naopak hezky projeli? Pište...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Zavod dvoch 210 tok

Příspěvekod Jurajc » pát čer 15, 2007 21:14:05

Ahojte.

Dnes rano si idem do prace ako kazde ranko klido pido. Neviem ani preco, ale pozrel som sa do spetneho zrkadielka (to nie, ze by som sa do spetaku nepozeraval, ale take nutkanie bolo). V tom zbadam, ze niekto ma dohana pozrem lepsie a cervena 210 ka. Tak a hlavou hned prebleskla myslienka ktoru som aj hned zrealizoval prava ruka plna para vpred. Zjavne to cerveniak na svojej nevzdaval. Drzal sa ako kliest a zjavne ma chcel tronfnut a predviest sa cha :D to nevedel o mojej uprave, ze Starec. Ukazal som mu na plnej ciare len zadnicu :D :D :D Inak rychlost som rozpumpoval az na 60ku po asi 1 kilaku to vzdal a ja som vitazoslavne v praci oslavoval a mal dobry pocit, ze moja babetka babicka je super stroj a este jej to vcelku dobre ide.
Este raz by som, ale chcel stretnut toho cyklistu ktory ma ofukol. To ale babenka chodila len 35 kou. To som sa ja vtedy pozeral na zadnicu jemu. :(
Uživatelský avatar
Jurajc
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 91
Registrován: stř led 10, 2007 23:28:05
Bydliště: Bojnice

Re: Zavod dvoch 210 tok

Příspěvekod Mr.babetta » pát čer 15, 2007 21:45:35

jakou máš na babettě upravu? to bych rád věděl,at jí tzaky třeba můžu realizovat na tej mojí.
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Jurajc » pát čer 15, 2007 23:39:50

Skoro ziadnu okrem odrezaneho vyfuku a spravne nastavene lanko na karburatore. Vid pozri v tomto fore zalozky je to tu popisane.
Uživatelský avatar
Jurajc
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 91
Registrován: stř led 10, 2007 23:28:05
Bydliště: Bojnice

Příspěvekod Woozie » sob čer 16, 2007 13:53:14

Ja som si to raz rozdal s Ducati 998. Bez srandy. Isiel cez nasu dedinu, ja som ho obehol (isiel poslusne 40km/h samozrejme) Pravdepodobne to nepochopil ako vyzvu a tak som vyhral. Alebo si netrufol odpovedat na vyzvu ked videl aky mam stroj :?: :D
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod Mr.babetta » sob čer 16, 2007 14:09:07

Jurajc píše:Skoro ziadnu okrem odrezaneho vyfuku a spravne nastavene lanko na karburatore. Vid pozri v tomto fore zalozky je to tu popisane.


můžeš prosim hodit jen odkaz? Je tady toho nějak moc........díky :)
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod ben » sob čer 16, 2007 20:51:05

Woozie píše:Ja som si to raz rozdal s Ducati 998. Bez srandy. Isiel cez nasu dedinu, ja som ho obehol (isiel poslusne 40km/h samozrejme) Pravdepodobne to nepochopil ako vyzvu a tak som vyhral. Alebo si netrufol odpovedat na vyzvu ked videl aky mam stroj :?: :D

ha! taky "zavod" som mal aj ja, isli sme s kamosom na pinchli dvaja a skusali sme obehnut nejaku nadupanu yamahu ktora isla na volnobeznych otackach 8) , trojka plny rubali sme ho 60 :lol: uz sa povolovali sroby :lol: ale nakonec sme ho dali, ale ked som uz potom pocul ako stary dravo podraduje a zvysuje rychlost, uz som radsej odbocil aby nebola hanba :twisted:
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Pre Mr.babetta

Příspěvekod Jurajc » sob čer 16, 2007 21:02:40

V zalozke MOTOR

Vše kolem rychlosti - aneb jízda z větrem o závod...
Uživatelský avatar
Jurajc
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 91
Registrován: stř led 10, 2007 23:28:05
Bydliště: Bojnice

Pro JUrajc

Příspěvekod Mr.babetta » sob čer 16, 2007 22:40:01

Jurajc píše:V zalozke MOTOR

Vše kolem rychlosti - aneb jízda z větrem o závod...


Tak ti moc děkuju za to kde sem to měl hledat.Všechny příspěvky sem si přečet a ještě zejtra ten vejfuk uříznu a uvidim jak to pojede.Nejde mi ani tak o maximálklu ale taky tam někdo psal,snad Ty,že to má i lepší akceleraci tak sem fakt srašně zvědavej.......akorát zase táta bude mít keci co si zase nevymějšlim........
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Mr.babetta » ned čer 17, 2007 14:00:38

tak sem právě přijel ze zkušební jízdy po uříznutí výfokovýho kolena 5 cm za tim šoubem.......... :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: ...........pánové paráda.Zatim sem nezkoušel maximálku ale ve středních otáčkách má ten motor lepší zátah!!! fakt paráda.díky moc za informace jak to všechno provést........ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Starec » ned čer 17, 2007 19:20:21

A dúfam, že si pochopíl v čom je ten fór, vlastne ako bude výfuk a motor reagovať keď skrátiš koleno :?: Však Jurajc Ty to už iste chápeš :wink: Ak to niekto nechape napíšem vysvetlenie.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Mr.babetta » ned čer 17, 2007 19:50:05

Starec píše:A dúfam, že si pochopíl v čom je ten fór, vlastne ako bude výfuk a motor reagovať keď skrátiš koleno :?: Však Jurajc Ty to už iste chápeš :wink: Ak to niekto nechape napíšem vysvetlenie.


tak teda piště vysvětlení,nevim co tady tím myslíte?
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Starec » ned čer 17, 2007 20:34:37

Jednoduché jak facka. Výrobca aby obmedzil a prispôsobil výkon motora, tam jednoducho montuje dlhšie koleno. Vysvetlím to tak trocha po lopate. Určite každý vie z čoho sa skladá výfuk na Babette, no a vo výfuku je priehradka z dvoma dierami, skade odchádzajú výfukové plyny ďalej do výfuku, tlmiča no a von. Keď je dlhšie koleno, tak priestor medzi kolenom a priehriadkou je asi 1cm. Plyny z kolena narážajú na priehradku, určitá časť odíde ďalej, ale väčšina ostáva a vytvára spätný tlak, ktorý zas bráni odchádzať plynom z motora.( No a skúste si upchať, alebo keď je zanesený výfuk, či vám to pôjde. Čím väčší plyn, tým väčší spätný tlak. No ak skrátite koleno výfuku, tlaky sa dokážu rozložiť, nenarážajú na prehriadku, dokonca sú vytláčané novými plynmi, no a Babetta ožije. Takto môžete získať na výkone asi 2% ,čo vám môže na rýchlosti hodiť 10 až 15 km/h. :idea:
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Mr.babetta » ned čer 17, 2007 20:48:13

Starec píše:Jednoduché jak facka. Výrobca aby obmedzil a prispôsobil výkon motora, tam jednoducho montuje dlhšie koleno. Vysvetlím to tak trocha po lopate. Určite každý vie z čoho sa skladá výfuk na Babette, no a vo výfuku je priehradka z dvoma dierami, skade odchádzajú výfukové plyny ďalej do výfuku, tlmiča no a von. Keď je dlhšie koleno, tak priestor medzi kolenom a priehriadkou je asi 1cm. Plyny z kolena narážajú na priehradku, určitá časť odíde ďalej, ale väčšina ostáva a vytvára spätný tlak, ktorý zas bráni odchádzať plynom z motora.( No a skúste si upchať, alebo keď je zanesený výfuk, či vám to pôjde. Čím väčší plyn, tým väčší spätný tlak. No ak skrátite koleno výfuku, tlaky sa dokážu rozložiť, nenarážajú na prehriadku, dokonca sú vytláčané novými plynmi, no a Babetta ožije. Takto môžete získať na výkone asi 2% ,čo vám môže na rýchlosti hodiť 10 až 15 km/h. :idea:


a já sem si myslel že to myslíte tak trochu ironicky.........tak díky za vysvětlení.Nák me už ani ale nezajímá proč se to tak dějě,důležitý je to že se to tak opravdu dějě ne? :!: :!: :!: :!: a vvvo tttom tttto jjjje :twisted: :lol:
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Starec » ned čer 17, 2007 20:52:58

Jasné, dôležítý, je výsledok. A prečo Vykaš, však na nete sme si každý rovný, no néééé. :wink:
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Jurajc » ned čer 17, 2007 21:02:39

Ved prave a o tom to cele je ten SUPER pocit dve babettky a ty si VITAZ.
Uživatelský avatar
Jurajc
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 91
Registrován: stř led 10, 2007 23:28:05
Bydliště: Bojnice

Další

Zpět na Zážitky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků