Starec píše:1:) zapal.cívka: mezi kontakty 1 a 15 = do 1 ohmu naměřeno 0,8 ohmu
mezi kontakty 15 a vysokonapěť. = 6000 ohmů naměřeno 6ooo ohmů
V poriadku
2:) inpulzní cívka(žlutá): blok motoru a opojený kabel svorky "I"= 17+/-1 ohm naměřeno 15 ohmů
Z praxe: pri nameraní hodnoty pod 16 ohm, zapaľovanie začne vynechávať ak sa motor zohreje. Po ochladení pracuje správne, ovšem nie je to pravidlom, môže vynechávať až pri nižších hodnotách.
3:) napájecí cívka: blok motoru a odpojený kabel svorky "G" 220 +/-10 ohmů naměřeno 193 ohmů
Tu by som už videl problém,193 ohm je už vysoko pod normál, skoro 20 ohm.
4:) spínací jednotka (odpojená): mezi svorky "1 a I" odpor (60 až 400 ohmů) naměřeno 1200 ohmů
Medzi svorkami 1 a I musíš merať pri zmene polarit a výsledok musí byť rôzny, nesmie sa zhodovať, takže ak na jednej polarite nameráš do tých 400 ohm, pri zmene môže byť aj tých 1200 ohm, druhí udaj sa nikde neuvádza.
Matrix píše:Kua herciku, co se tady pořád píše o "Citování" hm ??? Proč nedáš jen odpovědět ? Každej by snad z toho pochopil že odpovídáš na předchozí příspěvek....
hercik píše:Zdravím Vás,
já jsem tu krabičku rozřízl, abych se podíval dovnitř na tyristor a tranzistor s kondenzátorem,ale žádné hodnoty jednotlivých součástek jsem nenašel.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků