No tak som dnes odstránil filter, a závada bola naozaj vo filtri. Keď som mal filter, v nádrži mi ostali ešte 2 deci benzínu a Babetta nechcela naštartovať. Filter som odstránil a Babetta chytila na prvý šup a po vlastných došla na benzínku.
Zřejmě je sítko ve filtru příliš jemné nebo z nějakého špatného materiálu, který ve styku s benzínem mírně nabobtná. Anebo je částečně zanesené nějakým jemným kalem. To vše může způsobit, že při velice nízkém tlaku zbytku benzínu v nádrži už viskozita benzínu nedovolí protékat přes sítko.
No netuším, aké duchariny sa dejú v tom filtri, no dosť na tom, že už ho v Babette nechcem vidieť . Sitko v nádrži zničené nemám, hrdzavú nádrž nemám, čiže myslím, že sa Babetta zaobíde aj bez prídavného filtra.
igoreva píše:Ten doplňujúci filter paliva každopádne doporučujem. Vyvarujte sa nepríjemným poruchám od znečistených trysiek. Prietok do karburátora nie je až tak veľký aby to filter nestíhal. Kúpa je lacná záležitosť a napojíte ho veľmi jednoducho, (viď. orázok):
Matrix píše:Takže mám na prodej úplně novej nepouživanej palivovej filtr, kulatý, nechce někdo ?
Čau, vím že to je už dávno co si to psal, ale kdyby jsi ho stále měl tak bych o něj měl zájem a nebo kdybys věděl kde se v HK dají filtry koupit...
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci
Tento kulatý nesháněj. Raději ten hranatý, ale pozor má jednostranný průtok. Na výstupu je vylisovaná šipka kudy a kam má protékat benzín. Z mojich zkušeností nechávám filtr jen ten co je v nádrži s kohoutkem.
OT: je v HK nějaká prodejna na kde mají díly i na babetty?
Mám dost zrezlou nádrž a několikrát denně se mi ucpou trysky. Ale ok, seženu raději hranatý....
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci