tohle co tady píšete jsou dobrý nápady.. ae jak tady někdo napsal, když prostě člověk bude chtít, tak za jakýchkoliv okolností ti ji vezme, ani o tom nebudeš vědět... jestli si někdo myslí, že když dá zámek na řidítka, že tím vyřeší vše.. je to vážně vocas...
Ale i zámek do řidítek je nějakejch těch 5 vteřin probloužení krádeže... viděl jsem různá zabezpečení.... třeba kohoutek na benzin na klíč a podobně... ae furt to neřeší to když někdo přijede s vozízkem a naloží ji.... a potom doma někde v dílně není problém cokoli odstranit... a má na to horu času...
Já osobně jsem si koupil vypinač elektriky, bohužel s 3-mi polohami páč neměly dvoupolohák... ale to je jedno... odpojil jsem kabel od chcípáku a napojil jsem ho přes klíčkový spinač, takže mam na klíčkovim spinači ( dále klíčák) 3 vývody... na 1. je zapojenej červenej drát, což je elektrika chcípáku, na druhym je asi 5 cm drátku a ten je přidělanej ke kostře a 3. vývod je volnej.... takže když je spinač na 1. poloze motor je možno nastartovat, na 2. poloze je chcípák spojen s kostrou a motor nelze nastartovat a 3.poloha je volná, tudíž na ni motor běží....
Tento zámek je zadělanej v pravym krycim plastu a ze spodu se k tomu nikdo nedostane.. pokud ovšem neoddělá tento kryt na třech šroubkách a nepřeskřípne kabel na uzemnění....
Máte-li někdo zájem dodám foto....