od Azor » čtv lis 26, 2020 9:44:04
Po dlouhém experimentování jsem došel k závěru, že nejrozumnějším kompromisem jak omezit "zasírání" motoru a výfuku, omezit zplodiny a přitom dobře mazat je u B210 směs 1 : 40, u 207 to používám také, ale tady je problém v kluzném uložení pístního čepu, při menších tolerancích v uložení to nemusí stačit. Je pravda, že výrobce předepisuje 1 : 33, ovšem musíme si uvědomit, že tady se jedná o situaci okolo roku 1970, kdy olej, který by se dal nazvat kvalitním, na tuzemském trhu chyběl. Obecně (až do určité hranice) platí, že je lepší méně kvalitnějšího oleje než více toho horšího. O tom, který konkrétní olej použít se tady na fóru vedou letité diskuze, jsou příznivci minerálu, jsou příznivci syntetiky, stejně tak i odpůrci, vybavení "nezvratitelnými" teoretickými argumenty. Osobně si myslím, že na značce až tak moc nezáleží, každý si časem najde tu svou, na kterou bude přísahat. Vyhýbám se akorát M2T, i když např. Pavel tvrdí, že ten dnešní je něco úplně jiného než ten původní.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.