dneska jsem rozchodil cyklo tachometr,takže jsem měřil maximálku.Po rovině 50,z kopce 57(víc už jsem to nechtěl trápit).Mám zkrácený koleno výfuku,špatně naladěnej karbec,převod 13/51 a vážím 73 kg.Spotřeba tipuju tak 4 litry díky karburátoru a tomu,že se necourám...
je to odhad...a karbec od výroby na tom zřejmě není,protože do něj nepasujou trysky,co jsem koupil do babetty...jsou tam takový podlouhlý,kdežto ty,co jsem koupil jsou jako knoflíky se závitem...nevím,možná bylo víc tipů...
vzhledově odpovídá,ale trysky nevím jaký v tom jsou edit: omlouvám se,jsem blbej.Moc se v babče ještě nevyznám,až po prozkoumání obrázků v jednom internetovým obchodě jsem zjistil,že trysky mám obyč,jenom jsem ji vyšrouboval i s emulzní trubicí
no ved preto ale spotreba .. nebude 4 ani 3 .. mozno ak mas prevrtane trisky .. ale pochybujem .. klasicka je tam hlavna 58-62 .. a tam je spotreba okolo 2L .. pri nastelovanom karburatore .. peknej tehlovej sviecke
Jestli jde stále o to zjistit kolik to komu jede, tak přidávám informaci o svém stroji. Manet Korado 50km/h max. To ještě po rovině a se zahřátým motorem. Do kopce mezi 35-40 Km/h. A moje hmotnost je 90kg. Žádné úpravy na motoru ani výfuku nemám.
Tak moje B210 má maximálku 48km/h po rovince (podle přesně nastaveného digitálního tahometru) Převod 12/51, najeto 23tisíc km, zkrácené koleno výfuku. Nevýhoda je, že při těch 45km/h už ten motor má hrozně vysoké otáčky, ale když se pod kopcem rozjedu, tak do kopce drží 34-38km/h. Maximální točivý moment je až při 4250 ot/min, takže aby to táhlo, musí to mít otáčky.
Pro ty kteří s tím za každou cenu chtějí jezdit kolem 60- moped a hlavně brzdy na toto nejsou stavěné, slyšel jsme kolikrát vyprávění že to kdosi otočil z kopca na plnej urval pístní čep nebo to zadřel a rozbil si zobák. Na delší a rychlejší cesty mám pionýra, babettu na krátké popojíždění a jsem rád že mě to jede 40 km/h, koukněte se do manuálu co tam je napsané.Řídím se manuálem a s motorkou nemám nijak zvlášť problémy.