Byla to 210, převod má 14/47 a maximální rychlost je měřená podle radaru v obci, takže by to +- mělo být přesný. Upraven byl pouze sací a výfukový kanál + snížená hlava a píst byl jednokroužkový s tenčím kroužkem 1,5mm. Bohužel má to i jednu nevýhodu, a to jsou rozjezdy, musí se koupit tvrdší pružinky (cca 150kč) a pak už to jde i při rozjezdu dobře.
Jako velkou výhodu vidím to, že při převodu 14/47 to dosahuje na rovice rychlosti 60-65km/h což je zhruba 7100-7700 ot/min. To jsou stejný otáčky jako na originál převod (13/51) při rychlosti 50-55km/h. Takže motor se netrápí ve vysokých otáčkách.
Já tuto samou úpravu testuji na babettě 207, bohužel se na ledě nedá moc jezdit. Dnes jsem si dvakrát rozbil hubu a to jsem jel jen půl kylometru
Hodil by se mi někdo další kdo by to mohl otestovat na svém stroji, přeci jen když budu mít info jak to jede od více lidí, tak je to lepší.