Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon říj 08, 2012 21:07:40

Zdravim vsechny babetaky,

tak se Vam taky pochlubim se svym strojem. Koupil jsem ho letos na konci prazdnin (8/2012) v original stavu, najeto cca 2100. Borec od kteryho jsem to kupoval tvrdil ze predtim 10 let stala v garazi (aji bych tomu veril). Pred koupi samozrejme startovala na prvni naslapnuti a v pohode radila i dvojku.
Bohuzel preprava autem (babeta v kufru nahnuta na boku) ukazala skryte vady. Po preprave nesla nakopnout a neradila dvojku. Po procteni pulky fora jsem se dal tedy do oprav. Prvni na vymenu sli ihned vsechny gufera na strane spojek a O krouzek. Nasledne procisteni a odmasteni spojek. Trosku jsem samozrejme i prejel celisti smirkem. Samozrejme kdyz uz jsem v tom byl tak vypusteni staryho oleje z prevodovky a naliti novyho (PP80). Vysledek byl vybornej.
Ted uz nasledovalo jen procisteni karburatoru a vyfuku a najezdil jsem par ser km :)
Pote jsem zacal spekulovat jakej prevod a jak upravit sani. Takze zkratit koleno vyfuku a koupit 14Z kolecko. Dalsi byla koupe sportovniho filtru sani, protoze jsem zjistil ze pri odebrani sani z ramu mi jede babetta max 50 a ne 40. Ted mam, ale bohuzel trochu chudsi smes, takze cekam na finance a budu davat o kus vetsi trysku. Take jsem vymenil pruzinky v rozbehovych celistech za S6 Stage Tourge Control (bila), takze na volnobeh (i vyssi) se netoci vubec zadni kolo, avsak zacne zabirat az skoro pri plnym plynu, ale to me nejak nevadi.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon říj 08, 2012 21:36:43

Takze prvni obrazek. Tak 100km od koupe:

Obrázek

Jinak je to rocnik 1994. Na fotce je videt plexi na svetle misto skla, no holt jsem nesika. Samozrejme nesmi chybet poradnej zamek jak je videt z kosiku.
Jinak vypinani motoru mam delany pres otocnej vypinac ve svetle z GME (70 Kc).
Dal jsem premotaval civky a vymena zarovky za HS1 (12V 35/35W), ted uz do novyho (staryho) svetla. Prepinac svetel je origo z fechtla. Zadni svetlo realizovano 1W ledkou. Do budoucna mam v planu brzdovy svetlo, ale neni cas a penize.
Samozrejme nedavno vymeneny komplet tesneni na karburatoru, pak na kolenu vyfuku, nova svicka, novej kabel, nova benzinova hadicka a takovy drobnosti :)
Jak jsem psal jezdi mi to po rovine pres 50 (podle tachecu, zatim to nemam zmereny na GPS).
do budoucna planuju dalsi upravy, pak se pochlubim ;)

Tady uz je sportovni filtr a pridane tlumici gumy do zebrovani (hned bylo poznat)
Obrázek

A zde je prepinac na svetla a vypinani klickem
Obrázek
Naposledy upravil Pat dne pon říj 08, 2012 23:02:31, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon říj 08, 2012 21:54:30

Jeste jsem zapomnel dodat, ze jsem menil pneu za Mitas M-06, protoze stary pneu sice meli dobrej vzorek, ale zadni hazela a predni byla po boku popraskana a cekal jsem kdy to rupne. Na pneu si nemuzu stezovat, jsou paradni :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod marhalu » pon říj 08, 2012 21:55:48

Pěknej popis, jen ty fotečky chybí :)
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman :)
marhalu
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 208
Registrován: úte črc 20, 2010 8:27:33
Bydliště: Praha 9, Česká Lípa

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon říj 08, 2012 22:57:26

K sakru taky s tema servrama kam se davaji fotky, kdyz jsem to zkousel a overoval tak fungovalo, no nic tak jdu hledat neco jinyho kam to hodim a upravim ;)

Tak opraveno, snad uz v pohode :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod marhalu » úte říj 09, 2012 8:16:37

pěkná barva :) Tu chci taky nastříkat zatím mám jen základ ..
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman :)
marhalu
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 208
Registrován: úte črc 20, 2010 8:27:33
Bydliště: Praha 9, Česká Lípa

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ondrero » úte říj 09, 2012 10:46:59

Mám dotaz...
Je na ten vzduchovej filtr spoleh ?
Nejde mi o hluk a výkon ale spíš o účinost, jak dokáže zachytit nečistoty.
Chci takovej filtr, ale zároveň nechci mít ve válci ani smítko :D
Ondrero
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 170
Registrován: pát čer 10, 2011 23:16:28

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte říj 09, 2012 18:51:01

No zatim jsem s tim nemel zadnej problem a to jsem jel i v desti. Ma to celkem jemnou, ale dobre propustnou membranu a kolem ni je jeste kovova mrizka, takze si myslim ze je to v pohode.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod abo » úte říj 09, 2012 19:31:31

Podla vzhladu by som povedal ze mam to iste na motore, pre odvetranie klukovej skrine. Bez problemov.
abo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 152
Registrován: úte čer 05, 2012 12:57:46
Bydliště: Košice

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte říj 09, 2012 21:31:05

Tak vzhledem k dotazu ohledne civek ve zprave, to semka hodim pro vsechny.
Mel jsem latik 20+10W. Tu jednu 10W civku jsem nepredelaval a ani zapalovaci civku jsem nepredelaval. Z tech dvou svetelnych jsem jednu namotal komplet novou dratem 0.6 a 190 zavitu. Druhou jsem akorat primotal drat z puvodni civky a zhruba 30 zavitu navic co se tam vlezlo (takze je tam zhruba 150-160) dratem 0.7 (puvodni). Spojil jsem vsechny 3 civky paralelne.
Kabely ke svetlu jsou puvodni, nic jsem nemenil. Zarovka tedy HS1 12V (patice Px43t). Na zarovce se jen ohnou ty 3 koliky smerem ke konektoruma strci se to do paraboly. Ve svetle je nutne odstranit clonku.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » čtv říj 11, 2012 23:12:58

tri civky paralelne? nebo do serie?
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod babetak55 » pát říj 12, 2012 0:02:06

pat
odstranění clonky zbytečně ztrácíš světlo stačí ji pouze vyleštit !!!
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=72932
http://babetak55.motorkari.cz
babetta 207
babetta 210
Uživatelský avatar
babetak55
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 191
Registrován: úte zář 04, 2012 20:58:39

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pát říj 12, 2012 9:41:16

babetak55: pro vymenu za jinej typ zarovky jsem tu clonku musel odstranit. Mam tam zarovku HS1 (12V 35/35W), ktera ma clonku na potkavaci svetla uz v zarovce ;)

ridchey: ty tri civky jsou paralelne, protoze zvetsenim zavitu jsem dosahl vyssiho napeti tak neni potreba davat do serie, navic tim klesne proud na kazde civce, takze proto muzes v klidu namotat 0.6 drat i kdyz origo byl 0.7
ale jeste budu premotavat ty dalsi 2 aby vsechny byly stejny, jeste planuju pridat brzdovy svetlo, mozna klakson a ten vykon co je ted staci sotva na tu predni zarovku
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod babetak55 » pát říj 12, 2012 11:48:23

sory to mi nedošlo :cry:
já tam mám klasickou 6v 15w a vyleštěnou clonu a svítí to jako prase
a zadní brzdu mám vyřešenou jenom ji musím dat na profil :D
http://babetak55.motorkari.cz
babetta 207
babetta 210
Uživatelský avatar
babetak55
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 191
Registrován: úte zář 04, 2012 20:58:39

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » sob říj 13, 2012 23:33:11

ja uz vim jak tu zadni brzdu vyresit, jen zatim nemam cas se k tomu dostat
podle jednoho navodu tady uz jsem koukal ze do brzdovych pacek jde dat mikrospinac a natahnout kabely a zapojit uz je to posledni, na zkousku sem zatim koupil v GM jeden spinac, ale koupim asi trochu jinej typ jeste a pak to vyzkousim
fotky a popis samozrejme budou
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků