Možno nie je potrebné z kopca brzdiť motorom.

Víte o nějaký firmě, obchodu, dobrým řemeslníkovi, tunnigáři či servisu? Sem s tím...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod avar » úte srp 07, 2007 16:40:30

Nemyslím, že by to k niečomu viedlo. Doteraz každý, kto požiadal o USS ich odo mňa dostal, ale nikde na fóre sa nezjavil ani náznak, že by s tým niekto niečo robil.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod rasto1203 » úte srp 07, 2007 16:57:01

To mozno preto lebo to je iba volnobezka aj ked to iste nie je zla vec to ani nehovorim ale mne sa aj tak nepozdava ja by som si radsej spravil spojku na babetu, tak staci ze stalcim packu napr. z nejakeho bicykla a budem to mat suprove ale aj tak ked budem mat cas a zozeniem tie diely tak to vyskusam! A aj tak isto nema kazdy pristup ku sustruhu nieto este na nom vediet robit alebo nepozna niekoho kto take nieco vlastni lebo co som sa tam docital tak tam treba sustruzit suciastky a bude uz len u mna otazka ci zozeniem tie diely ich opracovanie nebude problem ani keby trebalo kalenie a tak. Aj teoreticky by sa dalo vsetko vyrobit samostatne a nic nezhanat ale to uz je babracka!
rasto1203
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 30
Registrován: čtv črc 26, 2007 16:30:51

Příspěvekod avar » úte srp 07, 2007 17:21:15

neposielal som len namety na volnobežky. ale máš pravdu, je to len voľnobežka a len babetta. ale že práve ty....
no ak ti piští duša po spojke... už to ale nebude babetta. nebolo by lepšie sa poobzerať po nejakom kozím dechu, alebo po skútri, než sprzniť babettu mechanickou spojkou, ktorá na nej ozaj nemá čo hľadať?
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod ben » úte srp 07, 2007 22:55:29

kup betku a mas novodobu babetu zo spojkou
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod Woozie » pát srp 10, 2007 22:00:44

no tak sorry ale hádam nechceš porovnávať ten čínsky šmejd s našou úžasnou babettou? Motor to má síce good ale čo sa týka ostatného tak to čína jak sa patrí.Kámoš ju mal a hovoril že nebol problém aby ti za jazdy odpadol blinker alebo nejaký ten plast. O vibráciach, jazdných vlastnostiach atď ani nehovoriac...
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod ben » pát srp 10, 2007 23:47:53

tieto cinske motorky musis hned po kupeni vsetky sroby a matky poutahovat!! inac sa to razpadne po 100km :lol: (ti rakosnici musia bit hrozne slabi ved tie matky hned po kupeni povolis aj rukou)a pravdu je to smejd ale ten motor je VINIKAJUCI- mam ho doma len vo verzii 125ccm
mimichodom ten motor co ma betka ma aj jenda na choopri- mimochodom jenda, ten chooper je nadherny
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod Woozie » sob srp 11, 2007 11:07:23

jj len ten motor je dobrý nič iné. a jendovho čopra som videl naživo a musím povedať že motor tam naozaj nemohli robiť čínania (je to podľa licencie Honda Monkey). Je fuckt spolahlivý, veď Jenda s ním prešiel na jeden záťah asi 300km. A to je na malinkú padinu veľmi slušné.
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Monkey

Příspěvekod Jenda » pon srp 13, 2007 0:23:30

Jenom to upřesním: Motor Honda Monkey je jeden z typově nejstarších motocyklových motorů /po H&D/, po ukončeným vývoji byl zaveden do výroby asi v roce 1964. Od té doby se bez nejmenší konstrukční změny víc jak 40 let vyrábí. Jediná inovace byla, že se od začátku sedmdeátých let používají elektronická a později CDI zapalování. Dělá se v kubaturách 50, 70, 90, 100, 110, 125 ccm a o něco mladší Honda Gorilla 250ccm. Všechno jsou pomaloběžný čtyřtakty, chlazený olejem a vzduchem. Proto válec má jen malý zcela "symbolický" žebra, je to vlastně nepravý vodník. I přes velký horka letos v létě jsem nikdy teplotu válce nedostal přes 120 st., což je víc než dobrý. Chlazení je řešený tak, že olej pohání tlakový čerpadlo přes celej motor, převodovku, komoru spojky, kterou maže, přes blok válce /část jde na mazání pístu/ a hlavy, kde maže vačky ventilů. Z toho vyplývá, že pokud na sjezdu dlouhýho kopce dojde benál, nic se nestane. Motor je mazanej normálně dál. Jediná nevýhoda je ta, že olej musí být předepsaný druh s patřičnou viskozitou a musí se měnit v přesně manuálem stanovenejch intervalech. Pokud se na výměnu /v době záruky/ v servise vyseru, tak mám okamžitě po záruce. Motory vyrábí skutečně Čínané, ale není to běžná kopie, je to klasická licenční výroba, tzn. že některé klíčové díly stále Japonci dodávají /záruka kvality materiálu/ a ve výrobním závodě je nastálo malý dozorčí tým Hondy, který monitoruje výrobu a její kvalitu. Část motorů je odebírána na neskutečně přísné testy. V případě jakéhokoliv problému je licence odebrána. I kdyby se tak stalo a přes zákaz poskytovatele licence by se dál motory v Číně vyráběly, žádný dovozce /EU a USA obzvláště/ takový stroj nekoupí, neustál by pak právní spor s Hondou. Potom další věc: Motorky se montují u nás, tedy u dovozních firem, z Číny chodí v dílech. Pokud jsou nedotažený šrouby je to většinou naše prasárna. Je potřeba hlavně hlídat sváry, ale to se již rapidně zlepšuje a pak některý plastový díly. Jinak celková bilance; na Vápenky a zpět byla cca 640 km, zcela bez problému. Jediný, co je u těchto motorů otravný, je extrémní doba záběhu: Povinných 1000 km, z toho prvních 150 km v drasticky omezeném režimu výkonu, kdy je povolena jízda pouze na 1/4 plynu, musí se povinně řadit a to i na rovině a po hodině chodu dělat přestávky. Zbylých 850 km se už jezdí pouze opatrně, bez plného plynu a nesmí se tomu dávat kapky. Po 1000 km je motor zajetý, ale otevírá se dále a výkon se zlepšuje ještě v 5000 km. Možno se na to vysrat, ale spláčeme nad výdělkem /malý výkon, úniky a velká spotřeba oleje a další problémy/.
Jinak, jak jste se mohli na Motorkářích.cz dočíst, jakýsi maník na čínským New Pionýru s tímto motorrem o 50 ccm za jeden měsíc dojel až do Portugalska, pak to vzal přes Maroko /Afrika/ a zpět do Evropy a jako zákusek si dal švýcarský Alpy. Bratru 8000 km za 30 dní. Jediná závada byla prasklá žárovka v hlavním světle...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod ben » pon srp 13, 2007 1:44:36

este dodam ze tieto motory maju vinikajuci zatah uz od nizkych otacok a pre vsetky kubatury ma ten isty zaklad len v tych 110 a 125 sa uz pouziva lepsia (5 lamelova) spojka v 50 (napr betka) je len dvoj lamelova, a este typ pre jendu niekde si tu pisal ze mozes pouzivat len 95-oktanovy benzin ze iny skodi ventilom vobec to nie je pravda praveze pre tieto motory sa odporuca co najviac oktanovy benzin ja davam 100 motor ma potom omnoho kultivovanejsi chod a aj akosi lepie taha v navode pisu 95 preto lebo ten je dostat vsade a je to taky benzin ktory mozes dat asi do kazdeho motora
a k tomu zabehu- na uplne prvych par km (0takych 10 ked je este motor uplne surovy) je najlepsie jazdit na sitici- 1. nepusti ta do vysich otacok 2. bude bohatsia zmes(bude sa menej prehrievat) a prvych 500 km davaj hocijaky 2-taktny olej do benzinu prvych 100km az 1:80 a do 500km staci uz len 1:100 az 1:150 dost to v prvych km prispeje motoru uplne sa znizi riziko zadierania a bude sa omnoho lepsie chladit (toto su rady overene uz na mnohych motoroch ktore dodnes slapu ako svajciarske hodinky)

no uz dost o 4-taktoch a vratme sa k nasim babetkam
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Předchozí

Zpět na Helpdesk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků