V pátek jsem dal na babču jiný motor. Zlobilo řazení... neseřazovala na 1 při pomalé jízdě. Třeba při brzdění před křižovatkou. Zůstala tam dvojka a pochopitelně se nechtěla rozjet.
Také kapal olej a asi 3x jsem měl dole karbec.
Známý mi nechal motor s dělanou převodovkou.
Včera jsem ji byl projet. Sice nejel tak rychle jako ten starý, ale babča řadila dobře. Ujel jsem asi 10 km a konec.
Začala za jízdy ztrácet výkon až chcípla. Zkusil jsem ji našlápnout a asi na třetí pokus chytla. Nešla do otáček. Říkal jsem si, že to bude zase karbec.
Pak už nechytla. Po asi 10 minutách jsem ji rozšlapal na stojánku. Chytla až při rychlém šlapání a držela ve vysokých otáčkách. Jak jsem ubral, konec.
Potom už nic. Mrtvola.
Zkusil jsem vyměnit svíčku a zdálo se mi, že jiskra lítá s velkými přestávkami.
Dotlačil jsem ji tedy domů.
Vyměněná svíčka, fajfka. Nic. Jiskru nedá.
Co to může být? Indučka nebo tyristor? Zkoušečkou jsem zjistil, že proud ze zapalovací cívky (červený drát) na tyristor jde.
Nemám tady nikoho známého s Babettou, nemůžu to zkusit výměnou s půjčenými díly. Napadlo mě objednat ten tyristor s indučkou v jednom...
Nebo co by ještě mohlo být špatné?
Díky za rady. J.