tuningrob píše:No co sem googloval tak je to celkem orisek sehnat vhodny teplomer do 200st..furt mi to ukazuje vpichovaci,ty mi sou k nicemu
PetrT30 píše:Mám to také tak. Za kilo na aukru a funguje to OK
http://img2.rajce.idnes.cz/d0203/6/6992 ... 170951.jpg
díru jsem uděla někde tam jak směřuje čidlo - tesně k válci
http://img2.rajce.idnes.cz/d0203/6/6992 ... 170954.jpg
tuningrob píše:Tak mám teploměr ten digi a vše ok jen někdy se sám vypne. Ale stalo se mi včera že sem jel asi 55tacho možna vic, dost sem to točil a displej začal blikat komplet jak kdyby reset. když jsem zpomalil tak to přestalo. fajfka je odrušená a tyristor mam v celku s cívkou.¨
Jinak funguje v pořádku, normálně to nebliká ale včera se mi to z kopce trochu zbláznilo
Pavel píše:Když se v motoru něco má porouchat, tak to jsou z 90% vždy ložiska na klice. Takže spíš bych ssebou na delší cesty vozil těsnění karterů, půlící přípravek, stahovák ložisek, zapalovač, gumové kladívko, náhradní kliku a sadu SKF ložisekPak můžete jet klidně na cestu kolem světa
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků