od jarmil » stř kvě 18, 2011 8:12:02
Vcera jsem mel par hodin cas, tak jsem opet udelal nejake to stelovani.
Nejdriv jsem jeste jednou zkontroloval predstih. Sundal hlavu, namontoval rovnou desku s hodinkama a predstih nastavil na 1,45 +-dve setinky. Schvalne jsem jej dal na horni hranici, jelikoz problem byl pri vyssich otackach.
Rozhodil karburator a udelal kontrolu. Uz pri demontazi karburatoru s nej vyteklo velke mnozstvi benzinu. Sundal jsem vicko plovakove komory a pricina byla jasna. Hacek, co je soucasti jehloveho ventilu se dostal pod plovak a tim padem zvedal haldinu asi o 5mm. Vzdycky pri kompletaci jsem si daval pozor, abych ho dal spravne, ale po smontovani se musel vzdy nejak vyvliknout. Jehlovy ventil jsem pri GO menil preventivne a zda se mi oproti originalu dost nekvalitni.Lehce drhne, ale tesni.
Ma otazka tedy zni.
Musi tam ten hacek bezpodminecne byt. Chapu, ze pomaha k otevreni. To mi ale funguje bezproblemu a navic si myslim, ze gravitaci a otresy motoru vzdy dojde k otevreni.
Lehce jsem jej prihnul, abych vice zabranil jeho posunuti. Po smontovani jela babetta jak pilka. Krasne sla do otacek, po deseti km svice ruda jak ruskej prapor, proste nadhera. Pak se vsak v karburatoru cosi stalo, asi se opet hacek dostal tam kam nema a preplavil se.
Dnes se chystam ten novy jehlovy ventil vyhodit, dat tam ten puvodni a pokusim se sehnat novy plovak, ikdyz nekteri psali, ze je vetsi a jsou s nim problemy.
Takze uvidim.