Tak už jezdím. Nahodím prvních pár postřehů z provozu Babetty 227.
Podle mě to určitě ušetří nějaké to deci a třeba se dostanu na tu základní spotřebu 1.7L/100km. Předtím jsem měl dlouhodobou spotřebu na každé Babče kolem 2.2-2.3L/100
Z kopce se to lehce rozjede nad maximální rychlost motoru. Já jsem se dostal až k 70km/h, ale zatím jsem nejel ještě z opravdu prudkého kopce, kde by to jelo ještě rychleji. Je tedy zásadní mít brzdy v top stavu.
Při jízdě na volnoběh je Babetta úžasně tichá. Srovnatelné jak na kole, ale jede to rychleji. Všímám si, že mě vůbec neslyší chodci a lezou mi přímo pod kola. Tady je vidět skutečnost, že když lidi neslyší, že něco jede, tak se ani nerozhlíží a vlezou hned do vozovky. Budu si muset dávat většího majzla.
Šlapátka sklopené startpáce při provozu nevadí. Toho jsem se obával, jestli to nebude o sebe štrychat. Naštěstí ne.
Při startu je vhodné dát levé šlapátko dopředu a pravé je tím pádem vzadu a je prostor na prošlápnutí. Zatím se to učím, abych měl na to ten správný grif, abych byl schopen startovat i za jízdy. Už vidím využití, že na vrchu kopce chcípnu motor, sjedu ho na volnoběh a dole nakopnu motor a pokračuju dále.
Zatím se zabíhává motor, tak se loudám sotva 30tkou, ale po těch 80km ujetých od GO to už má tendenci vystřelovat jako šíp vpřed při ~37km/h. Myslím si, že to povalií slušně po zaběhnutí.
Mám zatím jednu jedinou fotku stroje, brzo dodám lepší. Chtěl bych udělat i nějaké to prezentační video, kde bude vidět ten rozdíl oproti klasické Babettě.
