Zdĺhavé (lenivé) radenie 2. stupňa

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

setty

Příspěvekod SETTY » pát čer 15, 2007 20:03:21

skus použiť drevenú tyčku jeden koniec na ucho a druhým sa dotýkaj tej časti o ktorej si myslíš že klepoce toto sa používa ak chceš zistiť poruchy ložiska alebo iných rotačných vecí na ktoré nevidíš alebo je k nim horší prístup
SETTY
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 47
Registrován: pát led 05, 2007 20:26:49
Bydliště: Jasna SVK

Re: setty

Příspěvekod ben » sob čer 16, 2007 21:02:12

SETTY píše:skus použiť drevenú tyčku jeden koniec na ucho a druhým sa dotýkaj tej časti o ktorej si myslíš že klepoce toto sa používa ak chceš zistiť poruchy ložiska alebo iných rotačných vecí na ktoré nevidíš alebo je k nim horší prístup
hm drevenou tyckou budem za jazdy pocuvat motor :lol: mne to klepoce len za jazdy a uz som aj pricinu zistil
ziadna velka veda, mne to klepotala fajka :lol: :!: zda sa to nelogicke ale az dneska som si vsimol ze je nejaka volna a obcas sa aj odpoji a pocas jazdy motor v nizsich otackach viac trasie a potom fajka klepoce o sviecku a vydava to dost hlasny rachotiaci zvuk, skusil som dat tu starsiu dlhsiu ktora tam ide velmi na tesno a ide dat dole len s kombinackami :lol: zajazdil som si az uz to neklepotalo a motor mal krasny hladky zvuk
ta fajka co mi klepotala:
Obrázek
a ta co neklepoce:
Obrázek
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod ben » sob čer 16, 2007 21:05:23

teraz som si vlastne spomenul ze klepoce to aj igorevovi a ma tu kratku fajku, skus si ju skusobne vymenit mozno to aj tebe prestane
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod igoreva » sob čer 16, 2007 21:13:12

S tou fajkou to ma teda nenapadlo. Namontovanú mám krátku fajku. Mám aj takú dlkšiu s odrušovacím odporom.
No nechce sa mi veriť, že by to klepotanie bolo také intenzívne od fajky. Ja skôr podozrievam posúvač v karburátore. Klepoce vplyvom sania vzduchu, kov na kov.
Ale nápad to je dobrý, idem to skúsiť.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod ben » sob čer 16, 2007 23:18:51

ani mne sa tomu spociatku nechcelo verit ale ten zvuk sa v mojom pripade siril klepanim fajky o rebra hlavy a o sviecku, mne ked sa uz isla fajka odpojit (spoznal som to podla este viac zvyseneho hluku) zastavil som a v tej chvili ako som fajku chytil do ruku tak zvuk ustal, v mojom pripade to bolo naozaj tym
p.s. uz ti radi spojka v pohode?
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod igoreva » pon čer 18, 2007 10:03:29

Spojka mi po nabehaní takých 550 km radí lepšie.
No stále to nie je ono, Babče trvá preradenie do dvojky dlho a motor sa vytáča na jednotke do otáčok.
Naopak na referenčnom kopci preraďuje do jednotky omnoho skorej ako som mal odsledované. Niektore úseky kopca som (pred výbrusom) prešiel na dvojke a teras mi tam zaradí jednotku.
Myslím, že je to zníženým výkonom motora (slabší krútiaci moment) od slabej kompresie.
Chcem vymeniť ešte raz nové piestne krúžky, zmerať aká je vôľa v zámkoch piestných krúžkov.
Mám pocit, že kompresiu vo valci mám omnoho horšiu ako pred výbrusom lebo vtedy som cez hornu úvrať pretočil piest rukou s veľkým odporom, teras to ide ľahko. Piestne krúžky asi prepúšťaju!
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod Starec » pon čer 18, 2007 20:36:17

igoreva píše:Spojka mi po nabehaní takých 550 km radí lepšie.
No stále to nie je ono, Babče trvá preradenie do dvojky dlho a motor sa vytáča na jednotke do otáčok.
Naopak na referenčnom kopci preraďuje do jednotky omnoho skorej ako som mal odsledované. Niektore úseky kopca som (pred výbrusom) prešiel na dvojke a teras mi tam zaradí jednotku.
Myslím, že je to zníženým výkonom motora (slabší krútiaci moment) od slabej kompresie.
Chcem vymeniť ešte raz nové piestne krúžky, zmerať aká je vôľa v zámkoch piestných krúžkov.
Mám pocit, že kompresiu vo valci mám omnoho horšiu ako pred výbrusom lebo vtedy som cez hornu úvrať pretočil piest rukou s veľkým odporom, teras to ide ľahko. Piestne krúžky asi prepúšťaju!

Podľa toho čo popisuješ, tak určite je chyba vo výkone. S tými zámkami by som sa nebabral, kúp radšej nový piest, nie je až tak drahý. Ak si nemal ešte piest menený, tak si kúp s označením B, ak si už mal tak C. A samozrejme aj krúžky A, alebo B. :idea:
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Zakk_210 » stř lis 28, 2007 21:15:19

Pročetl jsem to celé ale moc jsem to nepobral. Mám taky bábu 210, s těžkýma čelistma, a taky mám ten klasický problém, že na 1 moc točí, trvá to než zařadí a málo táhne. Taky si s tím nevím dlouhou dobu rady. Prozkoušel jsem toho taky dost, koupil nový unašeč, nechal udělat nové obložení čelistí , všechno odmastil a jemně zbrousil, ale bába nechce spolupracovat. Chtělo by to najít někoho, kdo už takový problém měl, jak ho řešil a jak ho vyřešil. A pak to hodit sem. Pomohlo by to hodně lidem :wink:
Babetta 210
Uživatelský avatar
Zakk_210
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned črc 08, 2007 10:00:25

Příspěvekod 7711 » ned dub 13, 2008 14:00:26

mám taký istý problém a chcem sa opýtať či medzi unášačmi má byť veľká vôľa.Ja mám vôľu v smere čapov čo držia čeľuste vôľu 3mm na obe strany.Je to veľký problém?
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1IAgni
a pri vyššej rýchlosti je niekedy cítiť trhanie.
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

Příspěvekod spedo » ned dub 13, 2008 22:05:39

Ja tam mam tusim mensiu medzeru ale nie o vela.
spedo
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 84
Registrován: čtv dub 10, 2008 20:44:04

Příspěvekod Starec » pon dub 14, 2008 21:12:04

Ta medzera na obrázku je v norme, len sa mi zdá, že su poškodené dosadacie plochy na vonkajšon unášači. Dalšia vec ktorá by tam nemala byť je to, že ten unášač drie o bubon, máš to tam zodraté a na dôvazok ti chybuje tá veľká prítlačná podložka, ide hneď pod šrubu. Možná že si ju dal dole aby sa lepšie fotilo, nie ?
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod 7711 » úte dub 15, 2008 22:25:28

Starec: hej podložku som dal dole,tie čeluste v mieste styku s vonkajším unášačom pôvodný majiteľ nejak naváral a potom to zabrusil a mne sa vidí že tam nie je dodržaný uhol a unášač sa tam otláča na stranu a nie na stred no a tiež som tam spozoroval väčšiu vôľu v uložení čeľustí(na tých kolíkoch). :(
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

Příspěvekod spedo » úte dub 15, 2008 22:52:42

Tie celuste stoja cca asi 160 sk neni to take stasne.
spedo
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 84
Registrován: čtv dub 10, 2008 20:44:04

Příspěvekod Starec » stř dub 16, 2008 5:39:40

Kúp si nový vonkajší a vnútorný unášač. Dosadacie plochy( tam kde sa navzájom trú) na obidvoch unašačoch musia byť hladké a lesklé, žiadne navaračky a zabrusovanie. Čeľuste trocha sklepni ( tam kde idú količky ) aby si tam mal vôľu len toľko, že založíš segerku.

Obrázek
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod 7711 » stř dub 16, 2008 19:18:57

Díky Spedo a Starec musím to vyskúšať.Ten od ktoreho som ju kupil tak dal nahradne čeľuste a oba unášaše takže je to všetko pomiešane.Asi tiež experimentoval,hned po kupe sa nechcela rozbehnúť,bola prasknutá segerka v prevodovke,a robil som GO motora a tam by problem nemal byť. :(
Uživatelský avatar
7711
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob bře 08, 2008 21:34:41
Bydliště: Slovensko-Vranov

PředchozíDalší

Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků