Babetta 207 evo2016

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Kuba402 » ned zář 30, 2012 20:05:12

Kde jsi sehnal tolik nálepek jestli máš ještě aspoň přes 80 nálepek použil bych je na vršek nádrže. Dobře za ně zaplatím.
Napiš buď tadyk nebo SZ, mail apod...
Uživatelský avatar
Kuba402
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 148
Registrován: pon črc 09, 2012 8:11:08
Bydliště: Vřesina u Hlučína

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Dr.House » ned zář 30, 2012 20:11:49

nálepky jsem dostal od kámoše byly to různě z časopisů atd. takže sem zaně nic nedával, dá se koupit Sticker Bomb Book k sehnání i v čr
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod abo » ned zář 30, 2012 20:22:54

Alebo vám to vyrobia podľa predstáv v každej dobre reklamnej agentúre za pár šupiek.
abo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 152
Registrován: úte čer 05, 2012 12:57:46
Bydliště: Košice

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Dr.House » ned říj 14, 2012 17:27:26

Čekám až bude zrepasovaná klika a hotový výbrus, tak jsem si mezitím udělal montážní stojan na motor.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Dr.House » pon kvě 26, 2014 12:36:14

Na novou sezonu nová zásadní úprava, na babettu jsem dal přední vidlice ze simsona. Vidlice je odspodu zkrácená, vysoustružené nové drážky jak mazací tak na segrovku, celé spodky mají zmenšený průměr. Zbývá pouze dodělat blatník.
Obrázek

Brýle jsou upravené původní ze simsona, v dolních je upíchnutá trubka na soustruhu a udělaná vložka se závitem M12, ta je navařená v brýlích a zarovnáno opět na soustruhu + navařené dorazy, horní brýle upraveny stejně akorát vložka s dírou 12mm, montáž je tedy stejná jako původní brýle.
Obrázek

Jelikož jsem použil původní kolo bylo potřeba vyřešit samotné vystředění a uchycení reakce brzdy, rozteč babetty jsem naměřil 110mm a simson 124mm takže bylo potřeba na stranu brzdy přidat 7mm, druhá strana není potřeba vystřeďovat jelikož konstrukcí simson osy je to datažené až k ložisku, uchycení brzdy bylo celkem jednoduché viz foto, celé se to dá udělat z plocháčů a kroužek na vidlici je stočená trubka na soustruhu.
Obrázek
Naposledy upravil Dr.House dne pon kvě 26, 2014 15:41:37, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Pat » pon kvě 26, 2014 13:13:46

Proc jsi rovnou nepouzil buben ze simala a neprepletel to na babettackej rafek? Simal ma vetsi prumer bubnu a tudiz i vetsi a lepsi brzdy. Uchyceni bys nemusel resit, pac by bylo jak na simalu.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Dr.House » pon kvě 26, 2014 14:45:40

abych řekl pravdu buben ze simsona mám doma a plánuju ho tam dát ale zatím se mi nechtělo dávat peníze za nový ráfek a výplet tak jsem dal origo kolo to uchycení brzdy mi zabralo tak do hodiny práce a simson kolo tam můžu kdykoliv dát
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Dr.House » stř čer 11, 2014 17:58:51

Dnes jsem měnil gufera, zdálo se mi že babetta nějak moc pokuřuje tak jsem vyměnil gufera na klice a taky u spojek, aby se mi to lépe dělalo vyndal jsem motor, při té příležitosti jsem zkouknul jak jsou natom válec a klika, ojnice CKR nevykazuje vůbec žádnou vůli , válec v perfektním stavu, akorát kroužky jsem jentak preventině vyměnil, ale nebylo to třeba rozdíl ve vůli v zámku nový x starý nebyl velký. Když už jsem u toho byl vyrobil jsem si náfuky pro lepší chlazení, je to přinýtované takže tomu nedávám dlouhé trvání, musím koupit šroubky a přišroubovat to. Na fotce je i vidět sací koleno které jsem dělal z toho důvodu že originální nemá místy ani těch 12mm, tohle je 15mm a navíc jsem se zbavil té příruby která je dodáváná k dell ortu takže to mám v kuse a karb nasadím rovnou na koleno.

Obrázek
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod ronin10 » stř čer 11, 2014 21:04:22

zajímavé chlazení,škoda že neudělali nejaké větrání ve spojkach nebo li že nejde ve vnitř dodělat z venku by šlo ale proč chladit kryt že
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod kolos » stř čer 11, 2014 21:17:14

Vypadá to dupně. Budeš měřit zda je nějaký rozdíl v teplotě motoru před a po úpravě, nebo spoléháš na to, že to takhle prostě musí chladit líp?
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Dr.House » stř čer 11, 2014 22:01:37

minulé léto sem měl měřák teploty na maso z ebay ale ten mi přestal fungovat, co si pamatuju nejvyšší teplotu jsem v parném létě měl myslím 130-135°C (měřák na válci, ještě jsou vedle sacího kolena vidět díry po jeho uchycené), takže s přehříváním jsem dá se říct problémy neměl ale je znát že jak je motor rozpálený tak se mu nechce tolik jako po pár km jízdy, tak uvidím co to udělá, možná že zase i seženu nějaký teploměr
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod ronin10 » stř čer 11, 2014 22:39:51

JA HODNE POZORUJU fakt že když je zimnějc třeba večír nebo ráno tak babetta jede pěkně jak je hic tak se vleče jako šnek ostatně stejné to je i u auta někdy je pocit že je auto svižnější než dřív a pak je to lenoh vše záleží na vzduchu no :) ale zas na jednu stranu pokud je to kolem te tve hlavy obyč plech tak ač to bude za jízdy líp chytat vzduch na chlazení tak nevyhoda je že až se nahřeje plech tak pote bude dele trvat než se schladí a tím padem i hlinikova hlava nebo z ceho je takže nevim no jestli to k něčemu bude užitečný
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod PetrT30 » čtv čer 12, 2014 8:52:02

To je jasná věc. Na tomto principu je také založen NOS u aut = velmi studený vzduch do sání.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod Pavel » čtv čer 12, 2014 11:22:20

Babča vám v poho pojede i v 50stupňovém vedru do 10km krpálu 15%. Tyto stroje vydrží víc než si většina lidí myslí.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Babetta 207 evo2011

Příspěvekod RottenFox » čtv čer 12, 2014 15:13:02

Tak ale proč jí trochu nepomoct, žejo. ;)
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků