od Azor » sob pro 31, 2016 15:58:52
Žádné úpravy válce nejsou třeba, sedne to jako zadel na hrnec. No a ten karbec z pionýra dávám právě z důvodu jeho jednoduchosti, seřizuje se jenom hladina, ale to je tak primitivní, že to zvládne i děcko a pak už to drží na furt (většinou to ale seřizovat netřeba, z výroby nebo z minulého použití to obvykle vyhovuje). Případné pročištění trysek je taky hračka a na Aukru se slušné karbesy dají sehnat okolo 150 Kč. Jediný problém je tryska, ta origo je moc velká, já dávám 58 nebo 60, je to třeba vychytat, na webu stadiontuning se dá koupit i plynule laditelná tryska, ale to už je dražší. Velký vliv na výkon ani spotřebu jsem nezaznamenal, není to ostatně žádný HI TECH, ale ta jednoduchost je k nezaplacení. Píšeš, že jsi měl mustanga, tak si jistě vzpomeneš, že před startem každý jezdec párkrát zacvakal čudlíkem na plovákovce, tím se to přeplavilo a výsledný efekt byl jako při použití clony nebo sytiče. Největší otrava je kolínko, to si musíš vyrobit sám, ale průměrně manuálně zručný bastlíř to za pomoci běžného vybavení z kousku půlcoulové trubky a velkých podložek koupených v železářství bez problému zvládne (akorát pravda, je nutné to svařit - jde to ovšem i tou nejprimitivnější svářečkou). Ostatně pokud bys dal válec 210, tak původní karbes 09 je malý, takže pio volba je v takovém případě optimálním řešením.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.