od Azor » stř čer 07, 2017 22:52:46
S tím kupováním nového bubnu tolik nespěchej, je to celkem drahá záležitost a ty máš typ z jednoho kusu materiálu, který se tak snadno nedeformuje. Taky konus na klice/bubnu je záležitost celkem odolná a stává se to až po mnoha a mnoha demontážích. Důležitější je zjistit důvod proč se to odírá, samozřejmě to může být nějaká deformace (i druhého bubnu vč, trubky v níž jsou jehlové klece) nebo výrobní vada, která se projevila až časem, ale hledat závadu stálým dokupováním součástek (a zjištěním, že to není to pravé ořechové) je spíš na mrtvici. Já bych především obyčejnou šuplérou změřil jestli při sesazení obou bubnů (v ruce), včetně té SPRÁVNÉ podložky, zbývá mezi nimi alespoň minimální vůle a zda při jejich pootáčení v ruce o sebe nedřou. Pokud tam vůle je, je to OK, pokud ne, tak dát o pár desetinek silnější podložku - ale po dotažení na konus se celek musí na jehlách VOLNĚ točit (pokud ne, musí se pak zase ubrat na podložce pod klecemi). Chce to trochu si s tím pohrát a ne hned běžet do motokrámku.
A ještě mi není úplně jasné, zda to dělá i při jízdě - píšeš, že to začalo po 2 km, ovšem tahle závada by měla být slyšet jen při volnoběhu, takže jak ?
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.