od butan » ned črc 16, 2017 9:12:27
Problém špatně funkčních svíček na babettě je podle mně v tom, že automobilové svíčky se plošně vyrábějí pro "tvrdý" zdroj napětí, který dá do jiskry tak o 2 řády více energe než dává babetta. Takhle slabé jiskra je dnes možná jen v pilách a křovinořezech, ale už né ve vozidlech. Potom stačí izolátor navlhlý od benzínu s biosložkou, a jiskra nepřeskočí. Nebo pod tlakem nepřeskočí. Ta větší energie vyplývá z ekologie, a nějakých automobilistických norem, spolehlivosti. A tomu se přizpůsobuje vzdálenost elektrod, tepelné vlastnosti svíčky a složení izolátoru zajišťující samočistící schopnosti. Když svíčka na babettě nepálí nemusí to být chyba výrobce, na jeho zkušebně by jí nejspíš vyhonotili jako OK.
Správná funkce svíčky v Babettě je spíš o štěstí.
Nedávno tu někdo nadhodil že větší užitek než vylepšovat zapalování a hrát si s předstihem, by mělo vstřikování benzínu. Nabízím tip, pro MHI a další lidi co mají volný čas. Co bezín vstřikovat pomocí vyřazené kartuše s IngJet tiskárny? Tlak benzínu od samospádu z nádrže tady musí stačit. Je to jen nápad co mi přišel před 15minutami, ale můžeme si o tom pokecat. Ještě by to chtělo váhu vzduchu třeba vlákno otevřené žárovky a zbytek je jen dobrý algoritmus.
Lubor