Studena startuje uplne v pohode, ohrata hůř , ale taky chytne...na křizovatkach trochu chcípe, ale nic co by se nedalo vyresit mensim otacneim plynu.
Mam ale jiny problem.
Motor proste krasne tahne do 40 km/h a pak se pridusuje a ne a ne tu rychlost prekrocit (vim dobre, ze to umi a nema s tim problem)
Uz jsem vyzkousel spoustu veci a porad nevim co muze byt pricina.
Zkousel jsem :
- kontrola celeho vyfuku (koleno vydrbane vrtackou, vyndany tlumic, vymena tesnisiho provazku). ....mimochodem vyfuk byl cisty jak sklo...
- vymena tesneni pod kolenem sání u motoru
- lehke prišponovani retezu...
- opetovna vymena svicky Brisk N17C ..zkousel jsem i N15C (svicka sucha, jen zavit mokry)
- vyndani dratenky, vycisteni a nove namazani..
- novy palivovy filtr
- nova trubicka z ramu do karbce.
Udelal jsem zajimavy pokus s ochuzenim smesi. Za jizdy jsem vzdycky vypnul benzin a tesne predtim nes dosel tak (tim se ochudi smes-jak jsem se tady dozvedel minuly tyden) otacky sly krasne nahoru a babizna se rozjela jak za mlada..pak samozrejme pošla...ale tu chvili jela v pohode...Tak jsem zkusil povolit o pul otacky sroubek pro bohatost smesi, ale zadny vysledek, tak jsem vratil zpet...
Dneska cesta do prace zase plny ceres - 40 km/h...kopecek do podjezdu a hned 45-50 uplne v pohode..motor se krasne vytaci...ale jak to kleslo pod 40 km/h , tak je kulove

Dalsi postup bude, ze provedu kontrolu sitka v nadrzi a pak mi nezbyde nic jineho nez rozebrat a vycistit karbenatek, jen bych tom nerad neco rozdrbal)
Omlouvam se za tak trosku duplicitni tema (probiral jsem to již ve vlakne "Vase stroje" Ta moje babizna ale ne vsichni tam chodi )
Dekuji moc.