Tak už mi prišly díly(filtr,laditelná tryska atd.).Nachystal jsem si výfuk z pincka.
Ve výfuku chyběla tlumící vložka,tudíž jsem tam napasoval trubici která tento kus nahradila(poslední kus výfuku do ní krásně padne)
Vyvrtal jsem do ní několik děr,tak jak jsem uznal za vhodné. Bohužel širší koleno jsem zatím nevytvořil a tak jsem výfuk napasoval na zkrácené origo koleno. Musím někde sehnat požadovanou trubku a to koleno udělat. Trošku si pohrát s umístěním výfuku,teď trošku štrejchám šlapkou,ale to nebude problém vyřešit. Vše jsem tedy naházel na babettu a přišlo na testování
Co se týká výkonu,tak bych snad i řekl že je tam i nárust. Ve stoupání,které jsem před tím jel tachometrových 40km/h, jsem to teď dostal na 50km/h. Maximálka je plus mínus stejná,jen to tam je rychleji.Přemýšlím nad 14z kolečkem,kopce nejsou problém na dvojku,tak proč to nezkusit.
Ale co vím jistě,že to chce ještě hodně času abych ten karburáror naladil.
Jednou to chytne a zůstane běžet na drc,pak zase až na po desáté.
Při rychlém zastavení to často chcípne a celkově je chod motoru hlavně tedy na volnoběh všelijaký...
Hladinu mám snad OK,s tím jsem si taky chvíli hrál. Dost času asi ještě zabere nastavit tu trysku do polohy,kde zůstane. Další věc co musím,tak sehnat lanko z pincka,tohle je dlouhé a musím ho mít vyháklé z rukojeti abych vymezil vůli.
Ale asi to všechno význám má,vypadá to nadějně