butan píše:Až budeš tu 215 mít rozhozenou, tak ji nafoť. Neviděl jsem ji nikdy. Já tady mám jeden levý karter, který má vlepené hliníkové pouzdro na nějaké malé ložisko, a do teď nevím zda je to z 215 nebo něčí tvořivost.
Teda tvořivost to asi nebude, protože na tom karteru chybí nějaké frézování, které má 210.
Lubor
Jinak já také přestavbu na 210 doporučuji.
martin110r píše:Pokiaľ uvažuješ o prerobení Babetty, môžeš rovno kúpiť 210kový motor. Prestavba z 215 na 210 by nevyšla o moc lacnejšie. Ovšem teraz sa fórum pravdepodobne rozdelí na dva tábory. Jedni ti budú mlátiť kliny do paly aby si si nechal 215, lebo je to len jedna rýchlosť a nemá sa tam čo dodrbať (oproti 210, proste spojka, problémy s radením) a druhí ti budú mlátiť kliny do paly aby si to prerobil na 210 lebo dva kvalty o hodne spríjemnia jazdu ako po rovine, tak aj v kopcoch. Záleží, pre aký názor sa rozhodneš. Ja sa osobne prikláňam k druhému názoru. Proste mať dva kvalty a hotovo. Keď človek nezanedbá údržbu tak to funguje.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků