chlape, já bych to viděl tak, že bys to měl vzít od začátku.. tzn.: rozebrat, vyčistit karburátor, kouknout se na přívod vzduchu, taktéž vyčistit či odstranit případné nedostatky které by způsobovaly odpor jeho průchodu, potom mrkni na svíčku .. nejlepší je koupit novou, pak sem někde slyšel ( a zkušení mě opravte jestli kecám blbost ) že je dobrý změřit kompresi motoru jestli nejsou kroužky v háji, ale to bys poznal na výkonu, a pak je taky dobrý mrknout na vejfuk... když dáváš moc oleje občas se stane že se to usazuje a usazuje a zrovna ne tam kde by mělo, a pak je dobrý to dát dohromady a pořádně vyladit směsi ... volnoběh i tah, a pak taky ( ale to si myslim že nebude ta příčina ) zkontrolovat nafoukání pneumatik.. ono se to nezdá, ale valivej odpor je valivej odpor

no a jinak nevim

já osobně bych to viděl na rozhašenou směs... předem děkuji za kritiku teprve začínám s babetkou
