Tabulka přístupnosti torza trati Trhový Štěpánov - Dolní Kralovice

Lokace Možno použít situace, fyzická možnost přístupu, obtížnost Poznámky
Stanice, zastávky, železniční objekty km vozidlo dostupné* bez omezení soukromý pozemek již neexistuje ochranné pásmo
Trhový Štěpánov 32 pěšky ano*1a x       Židovský hřbitov
Trhový Štěpánov 32 železniční ano*1 x       Areál stanice
Trhový Štěpánov 33 železniční ano*2 x   *7   Areál vlečky a nádraží, možnost úrazu!
Trhový Štěpánov / od km 34,3 trať/ 34 železniční ano*2 x   *7  
trať 35 silniční bez omezení ano*2a x       Omezení rychlosti retardéry!
Dubějovice /km 35,9/ 36 silniční bez omezení ano         Silnice III. třídy v zimě neudržovaná nutno pouze respektovat dopravní předpisy
trať 37 silniční bez omezení ano        
Sedmpány 38 silniční bez omezení ano     x*8  
trať 39 pěšky, horské kolo ano x       Les, zákaz kouření!
trať 40 pěšky, horské kolo ano x   x   pole
Keblov /km40,6/ 41 Uzavřený prostor! ano*3   x     od km 40,9 les, náletový porost
trať 42 pěšky ne*4a x   x*9 x viadukt, za mostem je neprůchodný zářez
trať 43 pěšky, horské kolo ano x   x*9   pole, od km 42,9 les
Borovsko /km43,5/ 44   ano*6   x x*9   V obci trať přístupná
trať 45 pěšky, horské kolo ano*4 x     x Uzavřené pásmo
trať 46 pěšky, horské kolo ano/ne*4 x     x*10 od km 46,2 neprůchodné
Dolní Kralovice 47   ne*5 x     x*10 Zátopová  oblast

Vysvětlivky, stručný popis situace

Orientační barva tabulek Nádraží, zastávky, včetně zaniklých Schůdné, sjízdné Ostatní dostupný terén, viz poznámky
Barevné značení poznámek žádná, nebo částečná omezení Upozornění Výstraha Varování!
*1a Židovský hřbitov, je hned vedle trati, Jeden z nejstarších v ČR /nedoloženo, dokumentace ztracena/. Vstup na hřbitov, kde jsou podle židovského ritu umístěny některé náhrobky ze zaniklého židovského hřbitova v Dolních Kralovicích, je nutno dojednat zřejmě na městském úřadě v Trhovém Štěpánově. Hřbitov je po důkladné rekonstrukci, včetně pečlivě opravené betstube. Pakli tam půjdete, chovejte se pietně a podle židovského zvyku vstupujte do prostor hřbitova s nasazenou pokrývkou hlavy.
*1 Areál stanice, nutnost dodržovat pokyny zaměstnanců ČD, platná jízdenka, či vstupenka na nástupiště.
*2 Prostor stanice, kolejiště, vstup cestující veřejnosti drážními předpisy zpravidla zakázaný, vyjímky pouze v mimořádných případech.
*2a Prostor před firmou Rabbit je podnikovým parkovištěm. Rychlost omezena na 15 km, nutno dávat pozor na auta, hlavně nákladní, vyjíždějící v pracovní dny z areálu závodu. Navíc v úseku asi 150 metrů jsou instalovány tři kovové retardéry, na což by měli myslet hlavně cyklisté!
*3 Soukromý, uzavřený pozemek se zástavbou, nebo bez, záleží na dohodě s majitelem. V žádném případě se nepokoušejte vstoupit do areálu nádraží Keblov bez svolení majitele! Hned za hranicí soukromého pozemku začíná první uzavřené pásmo, které končí až za viaduktem.
*4 Ochranné pásmo vodárenské nádrže I. stupně, bez vyjímky vstup zakázán, mimo zvláštní povolení, která se udělují jen vyjímečně!
*4a Lokalita okolo viaduktu, obtížný, náletovými dřevinami zarostlý terén. V prostoru viaduktu pochopitelně možnost pádu a těžkého zranění.
*5 Lokalita dostupná pouze říčním plavidlem, ve zcela ojedinělých případech /pokles hladiny jezera/ po souši. Vyjímky se zásadně nepovolují!
*6 Katastr obce Bernartice a Borovsko, nutno dát pozor na části soukromých pozemků, bez či s oplocením. Zachovalý vodní propustek /násep stržen/ je na fotbalovém hřišti, dobře přístupný. V Bernarticích vede část trasy po louce, pokud tam místní budou sušit seno, je dobré se při vstupu, hlavně větší skupiny lidí, požádat o svolení. Jsou to nyní soukromé pozemky, jak bylo řečeno výše.
*7 Nádraží sice existuje, ale v místech s touto poznámkou je původní trať částečně severněji a zcela zaniklá
*8 Krátký úsek trati v zastávce Sedmpány a jejím okolí, od zatáčky nové silnice, kdy vybočuje z tělesa trati před křižovatkou až k silnici do Sedmpan u "Pivovaru", kde byl původně přejezd. Asi 70m za a bývalým přejezdem je v lese "U pivovaru" poměrně zachovalý klenutý propustek. Poblíž na pravé straně náspu je poměrně skrytá informační tabule popisující historii dráhy a místní flóru a faunu.
*9 Část trati /zářez/ od km 42,1 až do km 42,9 za viaduktem neexistuje, zářez byl zavezen, též dálniční podjezd, který byl odstřelen a stržen. Pokud chcete přejít dálnici D1, udělejte to o 350 m jižněji, je zde silniční podjezd. Pokud tak neučiníte, snaha o přeběhnutí dálnice je fatální pokus o sebevraždu! Trať zcela zmizela, až na nepatné části /torzo náspu, propustek/ i v obci Bernartice, za Bernarticemi taktéž, je zde nyní pole, těsně na hranici uzávěry v km 44,5 již v lese.
*10 Zátopová oblast, fyzicky zcela nedostupná! Použití jakéhokoliv soukromého plavidla není dovoleno a je trestné! Totéž platí o rybolovu!!

Jak chápat některé rubriky

Vozidlo Jedná se o to, jaké vozidlo bychom mohli pro cestu použít, i když použití "železničního vozidla" je sice technicky možné, ale jaksi z pochopitelných důvodů pouze hypotetické. Spíše je znázorněno, kam možno dorazit po kolejích /do km 34,3/. O silnici bylo již hovořeno, dále některé úseky vedou polem, respektuje prosím vegetační období!
Dostupné* Myšlena tím pouze fyzická dostupnost, aniž bychom utrpěli vážnější újmy na zdraví, nikoli tedy překážky administrativní. Jasné je, že na soukromý pozemek, či do zóny zákazu vodárenské nádrže lze neoprávněně vstoupit, tam, kde je "ano". Znamená to, že cesta je nějakým způsobem schůdná. Tam kde je "ne" nepokoušejte se o to ani náhodou. Hrozí vám nebezpečí pádu, či utonutí. Jedná se o prostý popis skutečného stavu zbytků trati! Je to sice na Vás, ale pochopitelně následky takového konání /drastická pokuta, nebo možná cosi horšího/ si ponesete pochopitelně sami. Pokud je v kolonce soukromý pozemek, či ochranné pásmo, či v ostatních kolonkách tabulky znak "x" jde o jiná upozornění na případné problémy, respektujte prosím tuto skutečnost.
Důležité: Provozovatel stránek nenese žádnou zodpovědnost za přestupky, kterých se dopustíte a jejich následky!