Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice...
  Dnes je: 14. 06. 2025  | Kniha hostů pro web o kralovické lokálce
  Spam Killer

Registrace čtenáře
  Přihlášen...
Neznámý čtenář
  Upozornění!
Stránka o zaniklé železnici do Dolních Kralovic běží na novém CMS a na nové adrese. Stránka se přesměrovává na novou URL automaticky, kdykoliv zavoláte tento starý web, nebo otevřete hlavní stránku starého webu /volba "Tato stránka"/. V podstatě tedy platí, že obě adresy jsou platné. StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada
  Copyright...

Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice
Diskusní sekce, která používá část kódu a jádra redakčního systému phpRS, který je podle mezinárodní licence GNU volně šiřitelný a upravovatelný.
Na stránkách spolupracuje Město Vlašim a Podblanický vědeckotechnický železniční klub.
Webmaster: Jan Kulík
StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada

Zavřít a opustit tuto stránku zde>>

Upravená kniha hostů

Filtr Nový příspěvek Hledání Řazení/Zobrazení
Zobrazit příspěvky za poslední(ch):
Zobrazit čtenáře:
Zobrazit pouze registrované uživatele:
 
» Vedení trati Sedmpány-Keblov
[ 18.9.2010 11:16 | autor: Tomáš Baumruk | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Dobrý den,
jsem obdivovatelem a návštěvníkem Vašich stránek.
Možná proto,že jsem lepší s danou tématikou nenašel a neviděl.
Chtěl bych Vás upozornit na drobné odchylky Vámi znázorněného vedení trati žlutou čarou.
Jedná se o úsek před Keblovem,zhruba od materiálové jámy,kde trať prudce klesala v pravotočivém oblouku,který byl po celou dobu o stejném poloměru a trať tím pádem po přechodu na přímý úsek nevedla hned pod lesem,ale o něco níže polem.
Dále následovala rovinka,která byla delší než je Vaše znázornění,vedla těsně nad dvěma samostatnými stromy v poli,pokračovala ještě chvíli i za levým z nich a pak teprve následoval levotočivý oblouk,tzv. vysoký násep opět ve stejném poloměru po celou dobu zatáčky.
Tím pádem je popis fotografií v rubrice SEDMPÁNY-KEBLOV určitě jiný.
Fotografie 4:nejedná se o železniční trať,ale o původní silnici Keblov-Sedlice.
Skutečná železniční trať vedla souběžně s touto cestou do cca 100 metrů vlevo.
Fotografie 5:nejedná se o železniční trať a v tomto místě nikdy železniční přejezd nebyl,vše opět do cca 100 metrů vlevo v poli před osamělými stromy a přejezd přes silnici zhruba také ve stejné vzdálenosti.
Fotografie 5a:číslem 1 je označena pouze polní cesta,přejezd na silnici z Keblova do Sedlice je na daném snímku z r. 1902 za zády fotografa v oblouku trati až pod lesem a bylo tomu tak určitš ještě v roce 1953.
Fotografie 5b:opět se nejedná o železniční trať,ta v tomto případě do cca 100 metrů tentokrát vpravo.
Těším se na Vaši odpověď.

Pokec»cZip - ver. 0.5 beta

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tato webová diskusní sekce byla vytvořena prostřednictvím phpRS - přesněji částí jádra tohoto redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.