Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice...
  Dnes je: 14. 06. 2025  | Kniha hostů pro web o kralovické lokálce
  Spam Killer

Registrace čtenáře
  Přihlášen...
Neznámý čtenář
  Upozornění!
Stránka o zaniklé železnici do Dolních Kralovic běží na novém CMS a na nové adrese. Stránka se přesměrovává na novou URL automaticky, kdykoliv zavoláte tento starý web, nebo otevřete hlavní stránku starého webu /volba "Tato stránka"/. V podstatě tedy platí, že obě adresy jsou platné. StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada
  Copyright...

Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice
Diskusní sekce, která používá část kódu a jádra redakčního systému phpRS, který je podle mezinárodní licence GNU volně šiřitelný a upravovatelný.
Na stránkách spolupracuje Město Vlašim a Podblanický vědeckotechnický železniční klub.
Webmaster: Jan Kulík
StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada

Zavřít a opustit tuto stránku zde>>

Upravená kniha hostů

Filtr Nový příspěvek Hledání Řazení/Zobrazení
Zobrazit příspěvky za poslední(ch):
Zobrazit čtenáře:
Zobrazit pouze registrované uživatele:
 
» Most
[ 6.12.2006 22:50 | autor: Admin ® | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Ano, jedná se o most přes údolí Sedlického potoka, které je dnes vlastně jezerní lagunou. Výšku jste trefil dobře, je to skutečně 25m, délka asi 210m. Z toho rozpětí oblouků tak 80 - 90 metrů. Při maximálním vzdutí je hladina tak 80 cm pod vrcholem klenby mostu, mostovka s nedokončenou vozovkou /oběma dálničními pruhy/ je tedy tvale nad hladinou. Hladina v jezeře však dost kolísá, v rozmezí několika metrů směrem dolů. Kousek od něho za neprokopaným zářezem je most další, sloupkový. Je menší, asi 50m dlouhý a též trvale nad hladinou. Není bez zajímavosti, že oba mosty byly konstruovány /na základě německého požadavku/ na provozní rychlost 160 km/h. Oba mosty byly kolaudovány v roce 1952, velký byl v roce 1945 stále rozestavěný, byly hotové pouze dva oblouky, bez mostovky, dokončen asi v roce 1950 /foto mám/. Stránku o dálnici najdtete na www.speaker.cz/auto.htm Na železniční stránce tento link není, to z toho důvodu, že je to moje soukromá stránka a železniční stránka, ačkoli je na stejném serveru též, je satelitem vlašimských městských stránek. A protože jsem správcem městského webového serveru, nemohu mít ze zákona na obecních stránkách odkaz na svoji privátní site /železniční stránka je proto pojata jako samostatná/. Podívejte se tam, najdtete tam foto obou mostů, legendární kolekci fotografií Ing. Neurwitha /pracoval na ministerstvu dopravy/ a také můj barevný obrázek mostu před zatopením, který je snad jediný dochovaný barevný snímek objektu v původním stavu, na což jsem pyšný, fotil jsem to v roce 1967. Najdete tam též fotomontáž, jak by to vypadalo, kdyby dálnici dostavěli a jezdilo se po něm...

Pokec»cZip - ver. 0.5 beta

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tato webová diskusní sekce byla vytvořena prostřednictvím phpRS - přesněji částí jádra tohoto redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.