Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice...
  Dnes je: 14. 06. 2025  | Kniha hostů pro web o kralovické lokálce
  Spam Killer

Registrace čtenáře
  Přihlášen...
Neznámý čtenář
  Upozornění!
Stránka o zaniklé železnici do Dolních Kralovic běží na novém CMS a na nové adrese. Stránka se přesměrovává na novou URL automaticky, kdykoliv zavoláte tento starý web, nebo otevřete hlavní stránku starého webu /volba "Tato stránka"/. V podstatě tedy platí, že obě adresy jsou platné. StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada
  Copyright...

Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice
Diskusní sekce, která používá část kódu a jádra redakčního systému phpRS, který je podle mezinárodní licence GNU volně šiřitelný a upravovatelný.
Na stránkách spolupracuje Město Vlašim a Podblanický vědeckotechnický železniční klub.
Webmaster: Jan Kulík
StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada

Zavřít a opustit tuto stránku zde>>

Upravená kniha hostů

Filtr Nový příspěvek Hledání Řazení/Zobrazení
Zobrazit příspěvky za poslední(ch):
Zobrazit čtenáře:
Zobrazit pouze registrované uživatele:
 
» Existují i historické mapy Dolnokralovického okolí?
[ 29.3.2008 9:18 | autor: Johnny Cash | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Zatím se mi nepodařilo nikde najít mapu okolí Dolních Kralovic před výstavbou přehrady Želivka aspoň v měřítku 1 : 100 000, nebo větším, což je škoda, protože by mne zajímalo, jak byly Dolní Kralovice zapojeny nejen do železniční, ale i silniční sítě a co všechno vlastně zmizelo pod vodou navíc, kromě Dolních Kralovic. Pokud byste nějakou takovou mapu někde sehnali, měla by se stát doplňující součástí těchto výborných stránek.
Malá poznámka k Pendolínu ve Vlašimi. Super nápad. Škoda, že já nemam k dispozici Photoshop. Posadil bych ho totiž do toho roští, kde končí dráha v Kralovicích u Rakovníka a ještě bych ho přemaloval na vojenské maskování s titulkem: Pro Armádní Pendolíno není problém projet ani zrušenou tratí.
No ale teď trochu vážně, proč se vlastně nevyrábí malý vlak podobných vlastností jako Pendolíno pro motorovou trakci na místní tratě? Regionova má sice hezký interiér, ale jízdní vlastnosti ze Šukafonu, protože je stavěná na jeho podvozku. Vyzkoušel jsem si jí na úseku Rakovník - Svojetín. Házelo to se mnou ze strany na stranu, jako když jede traktorbagr po velmi špatné lesní cestě; tankistická kukla by nebyla od věci. A to byla traťová rychlost s bídou 30 - 40 (a to jde o hlavní trať; na vedlejší trati z Rakovníka do Kralovic se jezdí na většině trati 60). Tento způsob železniční dopravy se mi zdá poněkud nešťastný! I když malá omluvenka tu snad může být to, že tato trať vede do Ústeckého kraje, kde časem zmizí všechny dráhy bez náhrady, takže si místní SDC myslí, že už to nemá cenu opravovat. Zdraví po čase Johnny Cash

Pokec»cZip - ver. 0.5 beta

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tato webová diskusní sekce byla vytvořena prostřednictvím phpRS - přesněji částí jádra tohoto redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.