Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice...
  Dnes je: 27. 04. 2024  | Kniha hostů pro web o kralovické lokálce
  Spam Killer

Registrace čtenáře
  Přihlášen...
Neznámý čtenář
  Upozornění!
Stránka o zaniklé železnici do Dolních Kralovic běží na novém CMS a na nové adrese. Stránka se přesměrovává na novou URL automaticky, kdykoliv zavoláte tento starý web, nebo otevřete hlavní stránku starého webu /volba "Tato stránka"/. V podstatě tedy platí, že obě adresy jsou platné. StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada
  Copyright...

Místní dráha Vlašim - Dolní Kralovice
Diskusní sekce, která používá část kódu a jádra redakčního systému phpRS, který je podle mezinárodní licence GNU volně šiřitelný a upravovatelný.
Na stránkách spolupracuje Město Vlašim a Podblanický vědeckotechnický železniční klub.
Webmaster: Jan Kulík
StrmilovPenzionRybařeníUbytování velkých skupinKomorník chataChata u rybníkaChataPenzion v KunžakuJižní ČechyPenzion v Jižních ČecháchChata v České KanaděUbytováníUbytování Česká Kanada

Zavřít a opustit tuto stránku zde>>

Upravená kniha hostů

Filtr Nový příspěvek Hledání Řazení/Zobrazení
Zobrazit příspěvky za poslední(ch):
Zobrazit čtenáře:
Zobrazit pouze registrované uživatele:
 
» RE: Srážka vlaků u Znosimi
[ 12.2.2009 21:14 | autor: Admin ® | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Gratuluji k výbornému postřehu, je to skutečně chyba, kterou musím opravit. Skutečné místo srážky je si o 100m blíže ke stanici Most-Domašín, kde končí první oblouk /od Vlašimi/, končí les po pravé straně /při jízdě do Benešova/ a začíná asi 50m široký průsek, otevřený do pole směrem ke Znosimi, který je vidět i na mapě, byl tam v roce 1932 a je tam dodnes. Ačkoli místo srážky dobře znám, při zakreslování trasy vlaků do mapy jsem se řídil výpočtem jízdní doby, odjezdem vlaků z protilehlých stanic, který je znám a odhadované rychlosti obou vlaků. Ten výpočet byl špatný, stále se jedná o odhad, záznamové zařízení /tachograf/ se v té době nepoužívalo, nebo alespoň mi to není známo. Přímí pamětníci nejsou, nikdo z obou osádek lokomotiv vlaků 3547 a 3546 již nežije, pan Hájek /vlak č. 3547/ zemřel na místě, topič p. Mareš později v nemocnici. Navíc ve stati, kde je mapa je špatné číslování vlaků, místo 3546 je 3545, což je druhá chyba.
Ovšem to není jediný problém: Připravuji o té události na tento web článek, kde měla být podrobná počítačová animace nehodového děje, sestavená na základě známých faktů a fotogrametrického zaměření trosek z dochovaných fotografií. Při podrobném zkoumání dalších snímků objevených v archivu jsem našel u vlaku 3547 trosky ještě jednoho vozu, takže všechno znova. Ale tu mapu musím pochopitelně opravit. Měl bych to udělat co nejdříve. Fakta by měla být fakty a ne domněnkami, to je pravda. Zdravím a děkuji za upozornění.
» Srážka vlaků u Znosimi
[ 10.2.2009 20:36 | autor: Petr S | zobrazit vlákno | odpovědět ]
Zdravím.Musím velmi pochválit autora těchto stránek.Dovedu si představit co to dá práce. Mám dotaz.Na plánku je místo srážky vyznačeno šipkou, tedy v prvních metrech oblouku z přímého úseku trati stoupající od zastávky Znosim. V popisu nehody je uváděn km 18.8. Byl jsem se v místě neštěstí podívat, ale v místě na plánku vyznačeném šipkou je ve skutečnosti km 19.3. Přehlédl jsem někde něco?
To je 500m rozdíl a já na to nemůžu přijít. Díky za odpověď. Petr S.

Pokec»cZip - ver. 0.5 beta

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tato webová diskusní sekce byla vytvořena prostřednictvím phpRS - přesněji částí jádra tohoto redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.