tak pokud seš spokojenej tak seš spokojenej

jn vezmeš 2 montpáky takový sploštělí konce do koruny to má jinak je to kulatina nebo šroubováky ale tam musíš být fakt opatrnej páč sou ostrý a mohl by sis více uškodit a prodělat. to je jen krajní zoufalost když nejsou montpáky,samozdřejmě musíš mít kolo dole vyhozenné ze stroje vyfouknuté odmontovanou tu pojistnou matku na ventilkuco drží k ráfku ta je tam proto aby se ti duše neprotočila a neurvala ventilek za jízdy,pak vemeš montpáku a jako u zubaře když ti trhá zub

zasuneš pod pneu jednu montpáku ne však přez duši na tu bacha a druhou montpáku vložíš vedle té první a postupně vyslíkáš dokolečka jednu stranu pneu z ráfku jakmile to budes mít opatrně vytáhneš duši ,pak sundáš montpákami zbytek pneu z ráfku nesmíš poškodit ráfek pak by ti mohl nadskakovat za jízdy s pneu,a nesmíš poškodit pneu v ní jsou drátky které rády píchají duši,za další vemeš ráfek a sundáš chránící vložku na které vlastne leží duše aby ji špice neprobodla,pak nasadíš novou špici s nyplem a klíčem na špice ji dotáhneš tak aby ti kolo neházelo a aby nebyla volná musí být naplá volná jen na průhyb v podstatě ,pak kolo složíš o zpátku jak při demontáži tak uděláš montáž když by špice měla snahu být delší a hrozilo by proniknutí do duše je dobré ji kousek uřezat ubrousit bacha musiš mít nasazen nypl když to budeš dělat páč je tam hrozně malý stoupání a malý průměr závitu tak ho nezku.vi

každopádně je dobré i zkontrolovat napnutí všech špic na kole jestli nejsou moc volné ,jinak pokud je strach ze zevzutí pneumatiky tak je lepší dát dobrému pneuservisu 50kč nejlepe přez motocykle ten servis,a oni ti to vyzují a pak i nazují případně to můžeš nechat na nich celé ale opravdu netuším kolik by si vzali. pokud ti ovšem jedna špice žíly netrhá a jezdíse ti normálně a nejezdíš po jámách tak se nemusíš strachovat že byses někde rozsypal kvuli te špici to zas né no

,U nas na prostějovsku je to tu samá jama tak tady je vše na pováženou
