tak se taky mezi vás připojím se svojí 210. Je to rok výroby 1993 a byla tchánova. Dostal jsem se k ní tak, že jí potřeboval znova zprovoznit, aby na ní mohl jezdit do práce. Byl první majitel a slušně se o ní staral, garážoval jí ve vytápěném sklepě a najel na ní 3800 Km. Teď ovšem přes dva roky stála bez jízdy, takže byla třeba provést údržba a výměna pár základních věcí, tak jsme se toho se švagrem ujali. A jako bonus jsme mu tam namontovali i fešnej kufr, aby si měl tchán kam dát svačinu



Teď si ale tchán pořídil skůtra od Kentoyi, takže jsem si od něj Babettu vzal já, hrdě na ní dofrčel domů a pustil se do dalších úprav.
Začal jsem tím, že jsem sundal fešnej kufr a dal si místo něj brašny, do kterejch se toho vejde mnohem víc a přítelkyně mi na ně přišila loga:


Oloupal jsem z nádrže samolepky, všechny kovové díly jsem naleštil a ošetřil, plasty jsem vzal oživovačem plastů, sundal celej vejfuk a řádně vyčistil a tak celkově dokontroloval, případně došteloval co jsme se švagrem opomněli. Plus jsem si přidal dopředu nad bludičku dálkové světlo, svítí v noci docela obstojně.
Pak už přišlo na řadu doladění vzhledu a řešení co s poškozenym lakem, no nakonec to dopadlo takhle:












Za ten měsíc co na tom lítam po okolí na vyjíždky + na zahradu jsem už zlomil necelejch 500 km, takže už jsem se se svym strojem docela zžil. Doteď jsem jezdil především jen ve francouzech na čtyrech kolech, takže tohle pro mě byla docela novinka (když nepočítam capartský ježdění na fotrovo fichtlovi). Do benzínu si leju syntetiku od Agipu, startuje na našlápnutí, standartní rozjezd mi to vytáhne na 40km/h, na normální rovině mi to pak jede 50km/h, po delší rovině či menším klesání to točí slušnejch 55km/h, z kopců to pálim šest pětek a z prudkýho krpálu to už tachometr nestíhá, ale je stále cítit zrychlení. Koleno krácený nemam. Tah do kopce to má slušnej, plynule řadí dvojku. Ale mam to hlavně na kochací vyjíždky a na cestu na zahradu, takže netočim pořád plnej knedlík.
Vzhledem k tomu, že parkuju v kočárkovně v paneláku, tak jsem docela řešil zabezpečení a nakonec jsem to udělal takhle:


Je to kus řetězu obalenej smršťovací hadicí, aby neškrábal lak.
Jinak jsem se svym strojem spokojenej, co bylo třeba jsem vyměnil a vzhledem k tomu jak supr to jezdí radši už do toho moc zasahovat nechci. Jediný co mam ještě v merku jsou zadní tlumiče, páč jsem se při jedný rychlostní zkoušce nějak moc začuměl na tachometr a vybral jsem nějakej hobl, trošku jsem si poskočil a pak jsem jen tak tak vybral pankejt. Naštěstí až na trochu ohlej zadní tlumič žádná velká katastrofa.
