CErine, měl by ses stydět za to, co jsi byl schopen prodat za 6tisíc Kč nováčkovi jako Babettu cituji krásná červená Babetta, pěknej kousek, chromy, i lak. To je fakt na přes držku.
Tak zbídačenou Babettu jsem už dlouho neviděl. Oprava řídítek stylem zarazím tam dva zlomené vrtáky, ono to bude nějak držet a tak to ještě zafačuju izolepou kolem dokola, ať to neprokluzuje v držáku řídítek...
Silikonem natřené odpojovací kolečko řetězového pohonu, ať nevypadne za jízdy z výstupní hřídele, protože není zajištěné segerovou podložkou. Ani být nemůže, protože chybí kus výstupní hřídele. Rozeta a řetěz byl vytahaný tak, že i po zkrácení řetězu o 2 články bylo kolo pořád stále na doraz vzadu.
Šlapátkový řetěz nebyl v životě promazán, ani WDčko po deseti minutách marného točení většinu článku nepřinutilo k ohybu.
Drhnoucí pravá klika o výfuk, vymleté klínky a šlapátka sotva, že držely na hřídeli.
Spojky v dezolátním stavu, že bylo slyšet cinkání i o kilometr dál.
Pěkné chromy si představuješ napůl orezlé ráfky, na které ani extrémní Silichrom nezabere..
Z motora chčije olej ze všech míst, které je možné, vylámané žebra na válci.
Fajfka nasazená a zafačovaná izolepou, aby na svičce držela.
A na závěr perlička. Asi jsi možná dělal nějakou údržbu, aby se to vůbec aspoň rozjelo a bylo to prodatelné a pak jsi borcovi předal krabičku s díly, které ti po "údržbě" babetty zbyly navíc. Také jsem koukal, co všechno chybí a jak se improvizovalo se šroubky, maticemi a podložkami.
Prostě sečteno podrtrženo Borec bude muset investovat dalších min. cca 4-5tisíc Kč, aby tu Babettu vůbec dostal jakž takž do provozuschopného spolehlivého stavu a bude mít stále starou odřenou rezavou Babettu.
Situaci názorně ilustrují 2 obrázky.

